جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > توزیع عادلانه منابع بانکی راهبرد مهم توسعه متوازن استان است

استاندار گلستان:

توزیع عادلانه منابع بانکی راهبرد مهم توسعه متوازن استان است

استاندار گلستان گفت: بررسی اعطای تسهیلات کلان بانکی در شورای برنامه‌ریزی با هدف توزیع عادلانه منابع بانکی با هدف توسعه متوازن استان صورت می‌گیرد و این یکی از راهبردهای مهم توسعه استان است.
دکتر علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گلستان اظهار کرد: اعطای تسهیلات کلان بانکی در استان با بررسی و مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: بررسی اعطای تسهیلات کلان بانکی در شورای برنامه‌ریزی با هدف توزیع عادلانه منابع بانکی با هدف توسعه متوازن استان صورت می‌گیرد و این یکی از راهبردهای مهم توسعه استان است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: رویکرد‎ مهم شورای برنامه‌ریزی استان کمک برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است با هدف توسعه اشتغالزایی است و بسیاری از این طرح‌ها سال‌ها است به صورت نیمه‌تمام باقی مانده و یا به دلایل مختلف راکد شده و افراد بسیاری بیکار شده‌اند.
زنگانه گفت: یکی ازدلایل رشد اشتغال و پیشرفت استان در دو سال اخیر، تخصیص تسهیلات مختلف به ویژه تسهیلات تبصره 16 و تبصره 18 در مسیر درست، با مدیریت درست و به صورت متوازن در تمام بخش‌ها بوده است.
وی تاکید کرد: انتظار داریم تمامی مدیران با شناخت ظرفیت‌ها، هدایت درست منابع و فرصت‌های ایجاد شده در مسیر توسعه متوازن گام‌های بلندتری بردارند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تاکید در استان بر این است که مدیران از هرگونه بخشی‌نگری پرهیز کرده و محور عملکرد آنها توسعه همه جانبه استان باشد.
زنگانه گفت: از هرگونه طرح خلاقانه و مسیری که باعث گسترش اشتغال، توسعه درآمد برای مردم باشد استقبال می‌کنیم.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب