جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > با سافت باکس بیشتر آشنا شویم!

با سافت باکس بیشتر آشنا شویم!

عنوان اصلی محتوا: با سافت باکس بیشتر آشنا شویم! کلمه کلیدی اصلی:سافت باکس کلمه کلیدی مرتبط:دیدنگار، قیمت رینگ لایت، رینگ لایت، خرید سافت باکس خلاصه محتوا (20 تا 30 کلمه) در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی یکی از وسایل کاربردی نورپردازی یعنی سافت باکس بپردازیم.

در دنیای مدرن امروزی که بسیاری از فعالیت های انسان ها به دلیل وجود اینترنت تغییر کرده است، مشاغل زیادی نیز پدید آمده است. یکی از مشاغلی که به واسطه اینترنت به وجود آمد و توانست در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی به دست آورد مشاغل تولید محتوا بود. اما شما در صورتی که قصد تولید محتوا و یا ضبط ویدیو داشته باشید، نیاز به برخی تجهیزات اولیه مانند میکروفون، دوربین و تجهیزات نورپردازی دارید. دو نوع از وسایل نورپردازی که سبب افزایش کیفیت ویدیوی نهایی شما خواهند شد سافت باکس(Soft box) و رینگ لایت نام دارند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا بیشتر با سافت باکس و رینگ لایت، این وسایل کاربردی و کارآمد آشنا شویم.

 

سافت باکس

سافت باکس چیست؟

سافت باکس چیست؟ در جواب این سوال باید خدمت شما عرض کنیم که این وسیله از یک محفظه مربع یا مستطیلی شکل تشکیل شده است و درون آن لامپ هایی قرار میگیرد. Soft box سبب ملایم تر شدن نور و همچنین انتشار یکنواخت نور تولید شده میشود.

نورپردازی یکی از عوامل مهمی است که میتواند سبب افزایش کیفیت ویدیو شود. به همین سبب نیز بسیاری از افراد از تجهیزات نورپردازی مانند Soft box استفاده میکنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این نوع از تجهیزات نورپردازی در زمان های قدیم با استفاده از تخته های سه‌لا ساخته میشدند. ساخت آنها از تخته سبب افزایش وزن و کاهش میزان عملکرد آنها میشد. اما امروزه این وسایل با استفاده از پارچه های مخصوص ساخته میشوند. عدم استفاده از تخته در مراحل ساخت آنها سبب شده است تا تجهیزات نورپردازی امروزی بسیار سبک باشند.

سافت باکس دارای منبع نور نمیباشد و شما به منظور استفاده از آن نیاز به قرار دادن چند لامپ درون آن دارید. البته که مدل های جدید این محصول نیز در سال های اخیر وارد بازار شده است که دارای لامپ هایی درون محفظه میباشد.

قیمت رینگ لایت

قیمت رینگ لایت

احتمالا شما نیز قبل از خرید هر محصولی ابتدا به برچسب قیمت آن و سپس به بودجه خود دقت کنید. رینگ لایت های موجود در بازار در محدوده قیمتی متفاوتی قرار میگیرند. برخی از عوامل مهمی که میتوانند روی قیمت رینگ لایت مورد نظر شما تاثیر بگذارند عبارتند از جنس رینگ لایت، کمپانی سازنده آن، امکانات، لوازم جانبی همراه محصول، توان رینگ لایت مورد نظر که بر اساس وات یا تعداد LED های به کار رفته در آن حساب میشود.

قیمت رینگ لایت در بازار های امروز در محدوده قیمتی 200 هزار تومان تا 9 میلیون تومان متغیر است. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که شما در واقع نیازی به خرید یک رینگ لایت با قیمت گران ندارید. بلکه شما باید با در نظر گرفتن نیاز های خود، یک وسیله نورپردازی متناسب با نیاز و خواسته های خود خریداری کنید. در این صورت میتوانید به بهترین شکل ممکن از رینگ لایت و سایر لوازم نورپردازی خود استفاده کنید.

دیدنگار؛ بهترین وبسایت فعال در حوزه فروش انواع لوازم عکاسی و فیلمبرداری!

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را بیشتر با انواع وسایل نورپردازی یعنی سافت باکس و رینگ لایت آشنا کنیم. وبسایت دیدنگار برای نخستین بار در سال 1389 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. دیدنگار با استفاده از افراد متخصص و با سابقه در زمینه فروش دوربین عکاسی و لوازم فیلمبرداری اکنون توانسته است تا به یکی از بهترین و بزرگترین وبسایت های فعال در این حیطه تبدیل شود. شما دوستان گرامی میتوانید با مراجعه به فروشگاه ما از تمام وسایل و تجهیزات نورپردازی موجود در وبسایت ما دیدن فرمایید. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

منبع: sharghdaily-906188

برچسب ها
نسخه اصل مطلب