جستجو
رویداد ایران > استان ها > پایش مسائل پیگشیرانه بهداشت مجاری عرضه سوخت استان قم

پایش مسائل پیگشیرانه بهداشت مجاری عرضه سوخت استان قم

پایش مسائل پیگشیرانه  بهداشت مجاری عرضه سوخت استان قم
چندین جلسه به‌منظور بررسی راهکارهای مقابله با ویروس کرونا در سطح منطقه و انبار نفت به‌صورت مستمر و با پیگیری واحدهای عملیاتی، اچ‌اس‌ای و خدمات اداری برای اجرای آن با حضور مدیر و مسئولان ذی‌ربط در سطح منطقه قم برگزار شد.
به گزارش رویداد ایران_به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، این جلسات برای پیگیری جدی مصوبات و دستورالعمل ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با همکاری و حضور سید علی عظیمی رئیس مرکز بهداشت و سلامت کار و خانواده صنعت نفت استان قم  و همکاران وی برگزار شده است.
بر پایه این گزارش، خروجی این جلسات با دو محور سلامت کارکنان و سلامت مردم در زمان سوختگیری در جایگاه‌های سوخت و رعایت کامل مصوبات اطلاعیه‌های ابلاغی شرکت و وزارت بهداشت با تأکید بر پیگیری حضوری و به‌صورت محسوس و نامحسوس گروه‌های نظارتی در سطح مجاری عرضه سوخت استان اجرائی شده است.
رعایت تدابیر پیشگیرانه در محیط اداری, نصب بنر و اطلاع‌رسانی به کارکنان، شناسائی گروه‌های در معرض خطر و تأکید بر حفظ سلامت و رعایت موارد پیشگیرانه و در اختیار گذاشتن ملزومات بهداشتی به‌ویژه در اختیار کارکنانی که در معرض خطر بیشتر هستند و گندزدائی محیط اداری ستاد و انبار نفت از اهم موارد اجرا شده در منطقه قم بوده است.
همچنین کنترل محسوس و نامحسوس مجار عرضه سوخت سطح استان علاوه بر ابلاغ مؤکد اطلاعیه‌های لازم الاجرا به‌صورت مستمر در دستور کار منطقه و گروه‌های بازرسی با حفظ نکات بهداشتی و سلامت کارکنان منطقه قرار دارد.
 







 
 
 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب