جستجو
رویداد ایران > استان ها > دستگیری 2 نفر از عاملین درگیری با ماموران یگان امداد شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز:

دستگیری 2 نفر از عاملین درگیری با ماموران یگان امداد شیراز

فرمانده انتظامي شیراز گفت: 2 نفر از عاملان نزاع و درگیری با ماموران یگان امداد و اخلال در نظم برگزاری مسابقات کشتی فرنگی کشوری دستگیر و روانه دادسرا شدند.

سرهنگ "فرج شجاعی" بیان کرد: شب گذشته در جریان پوشش انتظامی مسابقات کشتی کشوری در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز، تعدادی افراد حاضر ورزشگاه اقدام به بر هم زدن نظم و امنیت عمومی می‌کنند که با تذکر لسانی مامورین مواجه شده و لیکن به تذکرات اعتنایی ننموده و اقدام به درگیری و مجروح کردن 3 نفر از کارکنان پلیس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با اعزام نیروهای کمکی و متفرق شدن افراد، 2 نفر از عاملین درگیری دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: ماموران مجروح پس از معالجه از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

فرمانده انتظامي شیراز با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اراذل و اوباش دخیل در درگیری با جدیت ادامه دارد، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

دستگیری اعضای باند سارقان کابل دکل‌های مخابراتی با 60 فقره سرقت 

فرمانده انتظامی شیراز همچنین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل از‌ دکل‌های مخابراتی  در بخشي از مناطق شيراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار مأموران "کلانتری 37 بهارستان" قرار گرفت.

وي افزود: مأموران تحقیقات خود را آغاز و پس از هماهنگی قضایی و با اقدامات پلیسی موفق شدند 3 سارق ‌حرفه‌اي که اعضای یک باند بودند را در اقدامی غافلگیرانه دستگير و در بازرسی از انبار آنها مقادیری کابل مخابراتی نیز کشف کنند.

شجاعی با بيان اينكه سارقان در بازجویی اولیه به 60 فقره سرقت کابل‌های مخابراتی  اقرار كردند، عنوان داشت: متهمان براي سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی فارس اضافه كرد: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری ضروري است و از شهروندان درخواست مي‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب