جستجو
رویداد ایران > استان ها > مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ مشتریان بدون کسر هیچ قیمتی هستند

مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ مشتریان بدون کسر هیچ قیمتی هستند

مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ مشتریان بدون کسر هیچ قیمتی هستند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تاکید بر ممنوع بودن برگزاری هرگونه مراسم درتالارها و سالن های اجتماعات استان گفت: مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ دریافت شده از مشتریان بدون کسر هیچ مبلغی هستند.
امیرحسین نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اپیدمی کرونا ویروس در کشور و استان با دستور شورای تامین خوزستان برگزاری تمامی مراسم و اجتماعات مذهبی، جشن ها و عزاداری ها توسط تالارها و سالن های اجتماعات در استان تااطلاع ثانوی ممنوع است.
وی ادامه داد: سالن‌های غذاخوری و فست فودی‌ها نیز در هنگام پخت غذا موظف به رعایت بهداشت و استفاده از دستکش و ظروف یکبار مصرف هستند.
رئیس سازمان صنعت استان خوزستان بیان کرد: در ورودی سالن‌های غذاخوری باید از جامایعی حاوی مواد ضدعفونی برای استفاده مشتریان استفاه کنند.
وی گفت: تمامی رستوران ها و سالن های غذاخوری و مکان های عمومی باید در محل در ورودی از تب سنج برای بررسی میزان تب مشتریان برای رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت سایر مستریان استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به 11 نفر رسیده که 2 نفر ازاین افراد فوت شده‌اند

برچسب ها
نسخه اصل مطلب