جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > کشتار و جنایات علیه مردم غزه و فلسطین سبب بیداری کشورهای اسلامی شود

امام جمعه اهل سنت آزاد شهر:

کشتار و جنایات علیه مردم غزه و فلسطین سبب بیداری کشورهای اسلامی شود

مولوی مشعوف گفت: اسرائیل حتی از کفتار هم پست تر است.

مولوی نعمت اله مشعوف با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: کشتار و جنایات علیه مردم غزه و فلسطین سبب بیداری کشورهای اسلامی شود.
وی با بیان اینکه، برخی کشورهای اسلامی هنوز هم اسرائیل را نشناخته و درک نکردند، افزود: آنها نمی دانند که اسرائیل یک غده سرطانی برای امت اسلام است و متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی می خواهند روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کنند.
امام جمعه اهل سنت آزادشهر، از اسرائیل به عنوان استخوانی که در گلوی مسلمانان گیر کرده است، تعبیر کرد و گفت: به قول محمد علی جناح موسس و بنیانگذار کشور پاکستان، اسرائیل فرزند نامشروع غرب و جهان کفر است.
مولوی مشعوف افزود: تز، ایدئولوژی و فکر یهودیت و اسرائیل این است که مسلمانان و خصوصا فلسطینیان را قتل عام و نسل کشی کنند.
وی گفت: اسرائیلی ها صریحتا گفتند بچه ای که در غزه و فلسطین به دنیا بیاید از حماس است و همانطور که در اخبار دیدید و شنیدید، یک نوزاد یک روزه جزو شهدای غزه شده است.
امام جمعه اهل سنت آزاد شهر افزود: وقتی در برنامه های مستند می بینم که بچه آهوی یک روزه را کفتار می خورد و می بلعد امروز اسرائیل مثل همان کفتاری است که به نوزاد و بچه یک روزه رحم هم نمی کند و می کشد.
مولوی مشعوف گفت: کفتار از همه حیوانات پست تر است، اما اسرائیل از کفتار هم پست تر است که خلیفه الله و انسان یک روزه را هم می کشد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب