جستجو
رویداد ایران > رویداد > تأخیر دوباره بازی The Day Before

تأخیر دوباره بازی The Day Before

شرکت MyTona و استودیو Fntastic با پخش تریلر جدیدی از تأخیر دوباره بازی جهان-باز بقامحور The Day Before خبر دادند.

بازی The Day Before شرکت MyTona و استودیو Fntastic تاکنون جنجال‌های زیادی را به پا کرده است؛ خصوصا به‌خاطر تأخیرهای متعدد و وعده‌های توسعه‌دهندگان که بسیاری از گیمرها آن‌ها را غیرواقعی می‌دانند. بااین‌حال اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی جهان-باز بقامحور به‌نوعی برای انتشار آماده شده است.

برای شروع باید گفت که بازی The Day Before با تأخیر دیگری مواجه شده است. این بازی در ابتدا برای انتشار در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون تا ۱۶ آذر (۷ دسامبر) به تعویق افتاده است. شرکت MyTona اختلافات خود بر سر علامت تجاری بازی را نیز برطرف کرد و این ویدیوگیم همچنان نام خود را حفظ خواهد کرد.

اکنون The Day Before به‌شکل Early Access در دسترس کاربران کامپیوتر (در بستر استیم) قرار می‌گیرد و در روز عرضه خبری از انتشار بازی برای کنسول‌ها نخواهد بود. سازندگان می‌گویند این تصمیم به این خاطر اتخاذ شده است که این اثر نخستین بازی بزرگ آن‌ها به‌شمار می‌آید و این موضوع می‌تواند باعث بروز «شرایط غیرقابل پیش‌بینی» شود.

هنوز تاریخ عرضه نسخه کامل بازی The Day Before تعیین نشده است و استودیو Fntastic می‌گوید که انتشار این نسخه زمانی اتفاق می‌افتد که آن‌ها از حصول به بهترین نسخه ممکن اطمینان پیدا کنند. نسخه کامل بازی در اختیار کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نیز قرار می‌گیرد. این بازی در فاز Early Access با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد؛ درحالی‌که نسخه کامل ۴۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: zoomg-364595

برچسب ها