جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری آموزش ایمنی برای ۱۴۴۸۰ نفر از شهروندان در مهر ماه 

برگزاری آموزش ایمنی برای ۱۴۴۸۰ نفر از شهروندان در مهر ماه 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: سازمان آتش نشانی در راستای اجرای طرح شهر ایمن با برگزاری آموزش در سطوح مختلف سنی ۱۴۴۸۰ نفر از شهروندان آموزش دیده اند.

موسی الرضا صفری اظهار داشت : سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در راستای اجرای طرح شهر ایمن و رسالت ذاتی سازمان مبنی بر تلاش برای کاهش حوادث و مخاطرات و بالا بردن سطح فرهنگ ایمنی شهروندان با برگزاری آموزش در سطوح مختلف سنی در مدارس ، مراکز نظامی ، ادارات ، شرکتها ، مساجد ، بیمارستان ها و خانه های فرهنگ ۱۴۴۸۰ نفر از شهروندان آموزش دیده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در ادامه خاطرنشان کرد: نکات ایمنی که برای دانش آموزان ارائه می گردد اعم از مخاطراتی که در محیط منزل و مدرسه ممکن است با آن مواجه شوند و برای گروه های آموزشی دیگر نیز در کنار آموزش نکات ایمنی، آموزش نحوه کار با خاموش کننده ها آموزش داده می شود.

وی افزود : از مجموع ۱۴۴۸۰ نفر آموزش های برگزار شده ۱۳۲۷۰ نفر مربوط به دانش آموزان مدارس ، ۹۰۰ نفر در مراکز نظامی و انتظامی ، ۲۴۰ نفر از کارکنان ادارات ، شرکت ها ، بیمارستانها و ۷۰ نفر از نمازگزاران مساجد و اعضاء خانه های فرهنگ محلات آموزش دیده اند .

برچسب ها
نسخه اصل مطلب