جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > توزیع۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات استاندارد کارگاهی هنرستانی در استان گلستان

چهارمین مرحله از تجهیزات سنگین و مورد نیاز هنرستان های استان

توزیع۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات استاندارد کارگاهی هنرستانی در استان گلستان

چهارمین مرحله از تجهیزات سنگین و مورد نیاز هنرستان های استان، به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال با حضور سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش، محمد تقی قلی نژاد معاون آموزش متوسطه، مریم شاهینی رئیس اداره آموزش فنی حرفه ای و کاردانش و سایر مسئولین استانی با اولویت توسعه رشته های فنی مهارتی و رشته ها برون سپاری و تجهیز هنرستان های نیازمند از محل اداره کل آموزش و پرورش استان به شهرستان ها ارسال گردید.

چهارمین مرحله از تجهیزات سنگین و مورد نیاز هنرستان های استان، به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال با حضور سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش، محمد تقی قلی نژاد معاون آموزش متوسطه، مریم شاهینی رئیس اداره آموزش فنی حرفه ای و کاردانش و سایر مسئولین استانی با اولویت توسعه رشته های فنی مهارتی و رشته ها برون سپاری  و تجهیز هنرستان های نیازمند از محل اداره کل آموزش و پرورش استان به شهرستان ها ارسال گردید.

این تجهیزات که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری گردید شامل دستگاه های استاندارد آموزشی مربوط به رشته های برق و الکترونیک، صنایع غذایی، هنر و طراحی دوخت، مکانیک خودرو، تاسیسات، ساختمان و معماری و دیگر رشته ها می باشد.

شایان به ذکر است که با تجهیز هنرستان ها و تبدیل کلاس های برون سپاری به درون سپاری در دو سال اخیر  و تامین نیروی انسانی، آموزش مطلوب و صرفه جویی در منابع  و کاهش آسیب ها  حاصل می گردد.

ارسال تجهیزات کارگاهی به هنرستان های استان در راستای عدالت آموزشی، توسعه آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش، کیفیت بخشی آموزشی، محرومیت زدایی و کاهش برون سپاری بوده و تاکنون  پیشرفت های چشم گیری حاصل شده است که این تلاش ها تا رفع کامل کمبودها ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب