جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > کسب مقام قهرمانی تفنگ بادی ،کاپ سومی تیم تیراندازی و طلای شطرنج درالمپیاد ورزشی شرکت ملی گاز

تیم تیراندازی و شطرنج گاز گلستان افتخار آفرین شد

کسب مقام قهرمانی تفنگ بادی ،کاپ سومی تیم تیراندازی و طلای شطرنج درالمپیاد ورزشی شرکت ملی گاز

تیم تیراندازی و شطرنج گاز گلستان افتخار آفرین شد، کسب مقام قهرمانی تفنگ بادی ،کاپ سومی تیم تیراندازی و طلای شطرنج درالمپیاد ورزشی شرکت ملی گاز

تیم تیراندازی گاز گلستان با حضور موفق درالمپیاد ورزشی بالای 45 سال شرکت ملی گاز ایران نوانست با افتخار مقام قهرمانی و مدال طلای تفنگ بادی و مقام سومی در مجموع تیم تپانچه و تفنگ را از آن خود نماید و کاپ سومی تیمی کل را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ، در ششمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی  کارکنان بالای 45 سال شرکت ملی گازایران که با حضور ببش از ۱۵۰ تیرانداز از ۳۰ شرکت مختلف مجموعه گاز درمجتمع فرهنگی ورزشی محمود آباد مازندران برگزارشد نمایندگان تیراندازی شرکت گازاستان گلستان در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه با سایر تیم های رقیب مصاف کردند که در پایان حاصل این پیکارها کسب دو عنوان برتر بود.

 تیراندازان شرکت گاز استان گلستان که با ترکیب ماشاا... ترابی پور ، ایوب  بوژمهرانی و محمد اسبو درتفنگ بادی و محمد روحی ، علیرضا جنگ دوست و محمد رضا حاجی آبادی در رشته تپانچه با مربی گری و سرپرستی سید جمشید حسینی و مهدی علیخانی پای به این میدان گذاشتند و موفق شدند دو عنوان ارزشمند قهرمانی و مدال طلا و سومی و مدال برنز تیمی را کسب نموده و جام قهرمانی را بالا بردند.

شایان ذکراست درهمین راستا تیم شطرنج گاز گلستان نیز با ترکیب7 نفره از شطرنج بازان شرکت ، رقابت های سنگینی را با سایر تیم های حاضر انجام دادند که در نهایت ، علی اکبر اسدی شطرنج باز برجسته شرکت توانست در کمال شایستگی  مدال طلا مسابقات را کسب نموده و یک بار دیگر افتخار خود را تکرار نماید.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب