جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > فیلم «جاماندگان»؛ این شاهکار کمدی را از دست ندهید!

فیلم «جاماندگان»؛ این شاهکار کمدی را از دست ندهید!

فیلم The Holdovers یا «جا‌ماندگان» که از روز دهم نوامبر روی پردۀ سینماها خواهد رفت، آنطور که از نظرات منتقدان برمی‌آید، یکی از شادترین و عمیق‌ترین فیلم‌های پاییز امسال خواهد بود.

فرادید| داستان این فیلم دربارۀ یک معلم بدعنق دبیرستان شبانه‌روزی است که مجبور شده در طول تعطیلات کریسمس در مدرسه بماند و مسئولیت سرپرستی تعدادی از دانش‌آموزان را که جایی برای رفتن نداشته‌اند به عهده بگیرد.

به گزارش فرادید؛ اما رابطۀ او با دانش‌آموزان خیلی زود دچار چالش میشود، خصوصا با یکی از آن‌ها که انگار حسابی دردسرساز است؛ اما این ماجراجویی کمدی قرار نیست به همین منوال ادامه پیدا کند. اتفاقات و پیوندهای غیرمنتظره‌ای انتظار شخصیت‌ها را می‌کشند.

برایان اورندورف از بلو رِی:

فیلمی شگفت‌انگیز با بازی‌هایی درخشان و فوق‌العاده و فیلمبرداری تحسین‌برانگیز که داستانی عمیق دربارۀ روابط انسانی را روایت می‌کند.

برایان واینر از دیلی‌میل:

خنده در تمام طول فیلم با شما همراه خواهد بود، هرچند که لایه‌ای عمیق از اندوه هم در رابطۀ سه شخصیت اصلی فیلم احساس می‌شود.

مانوئل سائو بنتو از فندم وایر:

فیلمنامۀ این فیلم به طرز تکان‌دهنده‌ای بی‌نقص است و به شکل برق‌‌آسایی به قلب مخاطب حمله می‌کند؛ داستانی عمیق، شیرین و در عین حال گزنده که نیاز ضروری انسان به ارتباط با دیگران را به تصویر می‌کشد. باید گفت با این فیلم یک اثر ماندگار دیگر با تم کریسمس متولد شده است.

منبع: faradeed-157476

برچسب ها
نسخه اصل مطلب