جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > پک های هدیه شب یلدا با بسته بندی جذاب و خاص پسند

پک های هدیه شب یلدا با بسته بندی جذاب و خاص پسند

شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال و یکی از مهم ترین جشن‌های ما ایرانیان است. از گذشته های دور تاکنون، ایرانیان این شب را در کنار بزرگان فامیل و با انجام آداب و رسوم و آیین خاص گرامی داشته اند. به دلیل اهمیت این جشن ایرانی، سال‌هاست که شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ، این فرصت را غنیمت شمرده و سعی دارند با تهیه پک‌های شب یلدا این شب را برای پرسنل و کارکنان خود خاطرانگیز کنند و از این طریق حس تعامل و یک‌دلی را بین پرسنل خود گسترش دهند. در این مقاله به معرفی چند پک هدیه سازمانی شب یلدا خواهیم پرداخت تا ایده های خوبی برای برگزاری شب یلدای امسال، در سازمانتان داشته باشید. 

 

 

چند پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه شب یلدا

در این بخش چندین محصول با رنج قیمتی مختلف به شما معرفی خواهیم کرد تا متناسب با سلیقه و بودجه ی خود یک هدیه ی عالی برای شب یلدای عزیزان، پرسنل یا مشتریان خود تهیه کنید. با ما همراه باشید.

هدیه ی موردنظر خود را پیدا نکردید؟ برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

اگر از میان هدایایی که در این مقاله معرفی کردیم، چیزی پسندیده اید، کافی است به سایت شرکت هدایای تبلیغاتی خلاقانه اریسا به نشانی www.erisagift.com مراجعه کرده و هدیه ی خود را اینترنتی سفارش دهید. برای خرید های سازمانی و بزرگ، یا دریافت مشاوره ی انتخاب و خرید هدیه شب یلدا، کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

شماره تماس: ۵۲۹۰۶-۰۲۱

شماره تلفن همراه: ۱ ۵۰۰ ۵۰۰ ۰۹۳۹

 

منبع: sharghdaily-901212

برچسب ها
نسخه اصل مطلب