جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان >  5نیاز شرکت زرین گستر به تسهیلات سرمایه در گردش / واحد تولیدی خاک می خورد

مدیرعامل شرکت زرین گستر گلستان

 5نیاز شرکت زرین گستر به تسهیلات سرمایه در گردش / واحد تولیدی خاک می خورد

مدیرعامل شرکت زرین گستر گلستان گفت: عدم تخصیص سرمایه در گردش باعث شده تا واحد تولیدی با یکصد میلیارد تومان سرمایه ثابت خاک بخورد.

محمدتقی غریب با بیان اینکه نیاز واحد تولیدی به 50 میلیارد تومان سرمایه در گردش است، اظهار کرد: به رغم پیگیری از مسئولان، تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده و در صورت تخصیص وام، دست کم 45 نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
وی با بیان اینکه فعالیت شرکت در تولید ظروف یکبار مصرف PETو تولید سطل پلی و پرو پلین IMLاست، افزود: دو واحدتولیدی یکی در شهرک صنعتی بندرگز و دیگری در آق قلا در این زمینه دایر است که یکی از این دو واحد تنها در حال حاضر فعال است.
 مدیرعامل شرکت زرین گستر گلستان با بیان اینکه باهدف توسعه تولید واحد دوم را در شهرک صنعتی آق‌قلا راه‌اندازی کردیم، گفت: این واحد تولیدی با یک صد میلیارد تومان سرمایه ثابت در هفته دولت با حضور وزیر کار و تعاون افتتاح شد.
وی ضمن اعلام این مطلب که 30 میلیارد تومان از سرمایه ثابت را در قالب تسهیلات از بانک ملت دریافت کردیم، افزود: به دلیل نبود سرمایه در گردش الان دستگاه های این واحد تولیدی خاک می خورد.
غریب با بیان اینکه پیگیری از مسئولان استانی در این زمینه انجام شده، اضافه کرد: متاسفانه تاکنون ترتیب اثری برای رفع این مشکل داده نشده است.
وی رقم موردنیاز سرمایه در گردش را 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در زمان احداث این واحد سرمایه ما مطابق با نیاز برآورد شده بود اما در سال 1401 به واسطه افزایش پنج برابری برخی کالاها، سرمایه تامین شده برای واحد تولیدی تنها در بخش سرمایه ثابت لحاظ شد و به همین خاطر در حال حاضر نیاز به سرمایه در گردش داریم.
مدیرعامل شرکت زرین گستر گلستان ادامه داد: از وزیر صمت، استاندار گلستان و معاون اقتصادی استانداری گلستان خواهش داریم تا در این زمینه مساعدت داشته باشند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب