جستجو
رویداد ایران > رویداد > مهران مدیری اجازه فعالیت در شبکه نمایش خانگی را ندارد

مهران مدیری اجازه فعالیت در شبکه نمایش خانگی را ندارد

ساترا اعلام کرد که مهران مدیری اجازه فعالیت در شبکه نمایش خانگی را ندارد.

هفته‌ی پیش بود که خبر ساخت مجموعه جدیدی از مهران مدیری به نام اسکار منتشر شد؛ اما حالا به نظر می‌رسد که ساترا مجوز این برنامه را لغو کرده است. براساس گزارش‌ها، از آنجایی که مدیری برای تولید برنامه دورهمی به تلویزیون تعهد دارد، صداوسیما به ساترا دستور داده است که مجوز هیچ فعالیتی در شبکه نمایش خانگی به او داده نشود. با این حساب به‌نظر می‌رسد که تا ساخت فصل جدید برنامه دورهمی برای تلویزیون، مهران مدیری اجازه حضور در پروژه‌های نمایش خانگی را نخواهد داشت.

مهران مدیری پیش از این سریال قهوه تلخ، سریال هیولا و سریال دراکولا به‌همراه برنامه شب‌نشینی را برای شبکه خانگی تولید و پخش کرده بود. البته تولید و پخش برنامه شب‌نشینی پس از تولید و پخش یک قسمت از آن و با شکایات صدا و سیما، متوقف شده بود.

مهران مدیری که به‌عنوان کارگردان و بازیگر در تلویزیون بیشتر شناخته می‌شود، بیشتر برای تولید و پخش سریال‌هایی چون سریال ساعت خوش، سریال جُنگ ۷۷، سریال نود شب، سریال پاورچین، سریال نقطه‌چین، سریال جایزه بزرگ، سریال شب‌های برره، سریال باغ مظفر، دو سریال مرد هزارچهره و مرد دوهزارچهره به‌همراه سریال در حاشیه شناخته شده است. او در سال‌های اخیر برنامه دورهمی و مسابقه دورهمی را برای صداو‌سیما تولید و پخش کرده بود.

مهران مدیری اخیرا در سریال پدر گواردیولا، سریال خائن‌کشی و سریال بهشت تبهکاران بازی کرده و همچنین فیلم ساعت ۶ صبح را کارگردانی کرده است که پس از فیلم ساعت پنج عصر، دومین تجربه سینمایی او محسوب می‌شود.

منبع: zoomg-364125

برچسب ها