جستجو
رویداد ایران > استان ها > برطرف کردن موانع سرمایه گذاری مهمترین راهکار برای رونق تولید

برطرف کردن موانع سرمایه گذاری مهمترین راهکار برای رونق تولید

برطرف کردن موانع سرمایه گذاری مهمترین راهکار برای رونق تولید
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم گفت: در صورتی که موانع سرمایه گذاری در قم برطرف شود شاهد رونق تولید و اشتغالزایی در این استان هستیم.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،سید حسین حسینیان در کنفرانس مطبوعاتی که در ساختمان طیف برگزار شد، با اشاره به اهداف کاندیداتوری خود برای مجلس شورای اسلامی از حوزه قم، اظهار کرد: بسیاری از قوانین اساسی معطل مانده و اجرایی نشده است و ظرفیت هایی که مجلس برای قوه مقننه قرار داده است بیش از 35 اصل قانون اساسی مربوط به جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی می شودکه به آن بی توجهی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در 4 دهه گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تحقق قانون اساسی و کارآمدی نظام و انجام وظایف نظارتی و رسیدگی به مشکلات مردم، نقش موثری نداشته اند، تصریح  کرد: شاهد هستیم مجلس شورای اسلامی که اکنون چند ماهی بیشتر به پایان کار آن باقی نمانده است نتوانسته بر عملکرد دولت نظارت داشته باشد و آرمان های نظام و انقلاب محقق نشده است و در همین راستا به عنوان کسی که بر قوانین اجرایی و قضایی آشنایی دارد برخود لازم دانستم وارد میدان شوم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، اضافه کرد: از دیگر اهدافی که در این عرصه گام نهادم، زمینه را برای انتخاب اصلح و افزایش شور در انتخابات فراهم کنم تا مردم بتوانند با انتخابی شایسته رای خود را به صندوق بیاندازند.

وی درپاسخ به پرسش خبرنگاری که در ارتباط با ادامه طرح معیشتی که در حال اجرا است، گفت: یارانه ها، طرح معیشتی و دیگر پرداخت های حمایتی که از سوی دولت انجام می شود یک مسکن است و برای مرتفع کردن چالش های فعلی اقدامات شایسته ای لازم است.

حسینیان اضافه کرد: در هرجامعه ای فاصله طبقاتی وجود دارد که ها باید دولت با خدمات حمایتی و استفاده از منابع در اختیار نسبت به پرکردن این فاصله ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه اگر منابع دولتی و حمایتی نتواند فاصله طبقاتی را از بین ببرد، در این راستا وظیفه حکومت اسلامی است که در گام دوم انقلاب تصمیم های شایسته ای در این راستا بگیرد و در این زمینه مجلس شورای اسلامی نیز حکومت اسلامی را یاری می کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم گفت: توسعه اشتغال در کشور بدون سرمایه گذاری بخش خصوصی و کم کردن سودآوری در بخش واسطه گری امکان پذیر نیست.

وی رونق تولید را یکی از مهمترین راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغال برای جوانان دانست و بیان کرد: دولت باید امنیت سرمایه گذاری را ایجاد و لوازم توسعه اقتصادی و اشتغال را فراهم کند.

حسینیان بیان کرد: در قم افراد ثروتمند بسیاری وجود دارد که به دلیل اینکه فضای سرمایه گذاری در قم با مانع روبرو است در دیگر استان ها سرمایه گذاری می کنند. در این راستا لازم است شرایط برای سرمایه گذاری های  داخلی و خارجی در قم فراهم شود.

وی اضافه کرد:  هیچ اشتغالی بدون سرمایه گذاری و ایجاد امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاران میسر نیست.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم گفت: بسیاری از محصولات کشاورزی مانند پسته و زیتون که سودآوری فراوانی دارند و در اقلیمی مانند قم می شود کشت کرد می تواند جایگزین نفت شود.

وی اضافه کرد: جوان گرایی یکی از مسائلی است که رهبری برضرورت آن تاکید دارند و باید نص العین مسئولین باشد اما برای واگذاری امور به جوانان باید از تجربه جوانان دیروز بهره برد تا بتواند در زمینه های مختلف راهگشا باشد.

حسینیان بیان کرد: مردم خودشان بهتر می دانند به چه کسانی رای بدهند اما باید مراقب جریان سازی ها بود تا آرای مردم را نتوانند هدایت کنند و در این راستا لازم است دلسوزانی را که موثر هستند به مردم معرفی کرد تا با ورود به مجلس شورای اسلامی شاهد تحول شگرف باشیم.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب