جستجو
رویداد ایران > رویداد > افشای احتمالی تاریخ انتشار بازی Silent Hill: Ascension

افشای احتمالی تاریخ انتشار بازی Silent Hill: Ascension

صفحه Silent Hill: Ascension در فروشگاه گوگل پلی با تاریخ انتشار احتمالی بازی به‌روزرسانی شد.

بازی Silent Hill: Ascension در میان تمام پروژه‌های آتی سایلنت هیل توجه گیمرهای زیادی را جلب کرده است. این بازی یک تجربه تعاملی استریم-محور را ارائه می‌دهد که انتخاب‌ها و تصمیم‌های بازیکنان/بینندگان نتیجه داستان را تعیین می‌کند. شرکت کونامی در اوایل سال جاری تأیید کرد که این بازی در سال ۲۰۲۳ در دسترس طرفدارها قرار می‌گیرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این بازی زودتر از انتظارات عرضه می‌شود.

صفحه بازی Silent Hill: Ascension در فروشگاه گوگل پلی اخیرا به‌روزرسانی شد و تاریخ انتشار احتمالی این بازی ترسناک را فاش کرد. ظاهرا طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تجربه بازی منتظر بمانند و سایلنت هیل: اسنشن در روز هالووین مورخ ۱۰ آبان ۱۴۰۲ (۳۱ اکتبر ۲۰۲۳) عرضه خواهد شد. همان‌طور که در فروشگاه Google Play دیده می‌شود، نخستین اپیزود این بازی رأس ساعت ۴:۳۰ بامداد به‌وقت ایران در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اگر این تاریخ درست باشد، می‌توان امیدوار بود که شرکت Konami به‌زودی جزئیات بیشتری از بازی Silent Hill: Ascension را در اختیار طرفدارها قرار دهد. این بازی روی ماجرای چند کاراکتر در مکان‌های متفاوت تمرکز می‌کند که با انواع تهدیدهای منحصربه‌فرد مواجه می‌شوند. بنابر اعلام شرکت کونامی، «حتی سازندگان پروژه نیز نمی‌دانند که سایلنت هیل اسنشن چگونه به پایان می‌رسد» و تمرکز اصلی روی داستان‌سرایی تعاملی است.

منبع: zoomg-364066

برچسب ها