جستجو
رویداد ایران > استان ها > ۴۱ هزار نسخه الکترونیکی تا پایان پاییز در کرمانشاه تولید شد

۴۱ هزار نسخه الکترونیکی تا پایان پاییز در کرمانشاه تولید شد

۴۱ هزار نسخه الکترونیکی تا پایان پاییز در کرمانشاه تولید شد
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح نسخه نویسی الکترونیکی تاکنون در ۷ شهرستان شامل اسلام آباد غرب، کنگاور، صحنه، سنقر، پاوه، هرسین و جوان‌رود در استان کرمانشاه اجرایی شده و تا پایان پاییز تعداد ۴۱ هزار نسخه الکترونیکی در این استان تولید شده است.
کیومرث مظفری افزود: جهت اجرای روش‌های نوین تبادل اطلاعات، حذف کاغذ و کاهش تردد، ۴ طرح الکترونیک در سازمان بیمه سلامت در حال اجراست.


 مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: به جز طرح نسخه نویسی الکترونیک، استقرار سامانه استحقاق سنجی هم یکی از طرح‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت است. این طرح در تمام بیمارستان‌های دانشگاهی استان کرمانشاه راه اندازی شده و افراد می‌توانند فقط با ارائه شماره ملی و بدون نیاز به دفترچه از خدمات درمانی استفاده کنند. این طرح علاوه بر حذف کاغذ، در رفع همپوشانی بیمه‌ای نیز تاثیرگذار است و از زمان اجرای استحقاق سنجی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مورد همپوشانی بیمه‌ای شناسایی و رفع شده است.


 مظفری بیان کرد: تبادل و رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری بیمارستانی هم به عنوان یکی از پروژه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت، در تمام بیمارستان‌های دانشگاهی استان کرمانشاه راه اندازی شده و تاکنون ۲۵ هزار پرونده الکترونیک در این زمینه تولید شده است.


 وی با اشاره به استقرار سامانه ارجاع الکترونیک بیمه شدگان روستایی سطح یک روستایی برای ارجاع به خدمات سطح 2 و 3 شهری در ۵ شهرستان این استان گفت: بیمه شدگان روستایی می‌توانند از طریق مراکز بهداشتی درمانی نوبت بگیرند و بدون اتلاف وقت به مراکز درمانی شهری در استان کرمانشاه ارجاع داده شوند. 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب