جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > برنامه‌های ستاد هفته وحدت گلستان با همراهی پرشور مردم در حال اجراست

برنامه‌های ستاد هفته وحدت گلستان با همراهی پرشور مردم در حال اجراست

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته وحدت برای دسترسی تمام اقشار جامعه در قالب هشت کمیسیون از جمله بانوان، اقوام و اقشار، مردمی و دستگاه‌ها و نهادها در سطح استان با حضور پرشور مردم در حال اجراست.

حجت الاسلام محمدزمان قربانی اظهارکرد: نامگذاری هفته‌ای به نام وحدت از سوی امام راحل(ره) باعث شد تا این موضوع به کانون اتحاد و برادری میان مسلمانان تبدیل شود.

وی افزود: از همان زمان دشمنان که منافع خود را در اختلاف افکنی میان مسلمانان می‌دیدند تمام تلاش‌ خود را برای انجام هر اقدامی با هدف خدشه وارد کردن به وحدت و برادری جامعه اسلامی به‌کار گرفتند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: دشمنان آنقدر که در موضوع وحدت امت اسلامی موضع گرفتند و امکانات و مجموعه‌هایی را برای اختلاف افکنی تدارک دیدند در مسائل دیگر ورود نکردند.

حجت الاسلام قربانی گفت: هر چه زمان می‌گذرد مسلمانان با افزایش توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان به اهمیت مساله وحدت بیشتر پی می‌برند و تلاش داریم با برگزاری برنامه‌های متنوع هر سال بهتر از گذشته هفته وحدت را در استان گلستان پاس بداریم.

وی افزود: در استان گلستان هشت کمیسیون در ساختار ستاد بزرگداشت هفته وحدت همراه با برنامه‌های تنوع با هدف دسترسی لایه‌های مختلف جامعه از بانوان، اقوام و اقشار گرفته تا نخبگان دانشگاهی و حوزوی و ادارات تشکیل شده است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: تلاش داریم در استانی که به حق به نام سرزمین برادری نام گذاری شده همه مردم از برنامه‌های اجرایی در هفته وحدت بهره مند شوند.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب