جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری بیست و دومین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری گرگان

برگزاری بیست و دومین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان اظهار کرد: بیست و دومین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری گرگان با موضوع بررسی پیشنهاد ساخت ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس در ۱۰ نقطه سطح شهر برگزار شد.

احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای زیباسازی و بهبود فضای شهری و در جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جلسه بررسی ساخت ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس سطح شهر گرگان با حضور آقای ابوالفضل تجری ریاست کمیته خدمات و زیست شهری شورای اسلامی شهر و اعضای کمیته زیباسازی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه موضوع زیباسازی منظر شهری به طور مستقیم و غیر مستقیم بر کیفیت زندگی شهروندان تاثیرگذار می‌باشد و همچنین به منظور بررسی و اجرای طرح‌های بهسازی و زیبا سازی محیط شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جلسات این کمیته به طور مستمر در دفتر معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار می‌شود.

 سالاری افزود: موضوع بررسی و تعیین تکلیف تابلوهای روان در سطح شهر به خصوص تابلو روان در چهارراه شهدا و همچنین بررسی طرح‌ پیشنهادی ارجاع شده به کمیته زیباسازی با موضوع ساخت ایستگاه های مکانیزه اتوبوس در ۱۰ نقطه سطح شهر مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب