جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان منصوب شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر اتابک جعفری رئیس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا گلستان معرفی شد.

طی حکمی از سوی دکتر اتابک جعفری رئیس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا گلستان معرفی شد.
 متن حکم ارسالی از سوی  دکتر جعفری رئیس مجمع عمومی و مدیر عامل آب و فاضلاب کشور خطاب به مهندس رحیمی به شرح ذیل می باشد : 
 
با عنایت به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی، در اجرای مفاد ماده 15و حسب اختیارات حاصل از تبصره ذیل ماده 12 اساسنامه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و ابلاغیه شماره 100/20/13974/1402مورخ 9/2/1402وزیر محترم نیرو به موجب این حکم برای مدت 2 سال عضو اصلی هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان منصوب 
می شوید. 
انتظار می رود با همکاری سایر اعضا هیئت مدیره در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت و قوانین و مقررات ذیربط ، به منظور تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی با رعایت اصول عدالت محوری مردم سالاری و فساد ستیزی با روحیه انقلابی و جهادی اهتمام ویژه به عمل آورید.
امید است با اتکال به خداوند منان ، و با استعانت از حضرت ولی عصر (عج) و سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان گلستان ، قرین توفیق حضرت حق تعالی گردید.

لازم به  ذکر است مهندس رحیمی  از اردیبشهت ماه سالجاری به عنوان سرپرست شرکت آبفا گلستان منصوب گردیده بود .

برچسب ها
نسخه اصل مطلب