جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بستر ارائه خدمات به جامعه اهل سنت افزایش چشمگیری داشته است.

بستر ارائه خدمات به جامعه اهل سنت افزایش چشمگیری داشته است.

حجت الاسلام نورعلی دیلم رئیس مرکز اسلامی گلستان در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی مرکز اسلامی استان گلستان گفت: بستر ارائه خدمات به جامعه اهل سنت افزایش چشمگیری داشته است.

حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه، طبق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و ارائه خدمات بدون منت به اهل سنت همانند اهل تشیع گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب بستر ارائه خدمات به جامعه اهل سنت فراهم شده است و جا دارد که از این فرصت هایی که نظام و انقلاب فراهم کرده است بهره لازم را ببریم.
وی افزود: مرکز اسلامی گلستان با نیروی کم اما با اخلاص و توان بالا به مخاطبان زیادی از جمله علما و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، طلاب و خانواده های آنان خدمات ارائه می دهد.
حجت الاسلام دیلم بیان کرد: طبق منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ارائه خدمات یکسان و بدون منت به روحانیون و حوزه های علمیه تشیع و تسنن، اعطای مدرک رسمی وزارت علوم، قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و معلم شدن روحانیون اهل سنت و ... از جمله خدمات نظام به علمای اهل سنت می باشد که قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.
رئیس مرکز اسلامی گلستان در خصوص استفاده بیشتر از نخبگان و علمای اهل سنت، نیز گفت: امروز به همت مرکز اسلامی گلستان و دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، شاهد انتصاب آخوند عبدالباسط قره باش به عنوان رئییس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان هستیم و در آینده نزدیک نیز معاون آموزش استان و رئیس مرکز تخصصی از علمای اهل سنت انتخاب خواهد شد.

حجت الاسلام دیلم در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همراهی آموزش و پرورش استان گلستان در حوزه های مختلف به جامعه اهل سنت، افزود: امروز آموزش و پرورش استان گلستان نگاه متفاوتی و خوبی به حوزه اقوام و مذاهب در بحث انتصابات درون سازمانی دارد و از این نگاه تشکر می کنیم.
وی همچنین در ادامه گفت : شورای هماهنگی حوزه های علمیه و آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای طرح موضوعات و انتظارات و پیشنهادات در رابطه با اقوام و مذاهب توسط مرکز اسلامی می باشد.
حجت الاسلام دیلم در پایان گفت: مرکز اسلامی گلستان آمادگی دارد با بهره گیری از ظرفیت علمای اهل سنت برای تدوین متون عقیدتی و پژوهش های مورد نیاز آموزش و پرورش همکاری داشته باشد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب