جستجو
رویداد ایران > خبرها > جدیدترین طراحی ناخن عید ۹۹

جدیدترین طراحی ناخن عید ۹۹

جدیدترین طراحی ناخن  عید ۹۹
در این مطلب تصاویری از انواع مدل های طراحی ناخن عید ۹۹ مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را پیش رو داشتید که امیدواریم این دیزاین های حرفه ای و متفاوت مورد پسندتان قرار بگیرند.

اغلب خانم ها تمایل دارند برای مناسبت های خاص نظیر شب یلدا و عید نوروز و … استایلی و ظاهری ساده و در عین حال خاص داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است برای شرکت در دید و بازدیدهای نوروزی ناخن های خود را به زیباترین شکل ممکن دیزاین کنید.

ایده هایی برای طراحی ناخن عید ۹۹

اگر شما تمایل دارید استایل بهاره و نوروزی خود را زیبا و خاص تر نمایید بهتر است در انتخاب رنگ لاک و طرح ناخن حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه با انواع طرح ناخن عید ۹۹ آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.


دیزاین ناخن برای عید نوروز ۹۹

برای دیزاین ناخن عید نوروز می توانید از انواع طرح های ساده و کار شده لاک ناخن استفاده نمایید که هر یک از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر شما در مرحله اولیه کار دیزاین ناخن هایتان هستید بهتر است طرح های ساده را انتخاب نمایید زیرا می توانید بدون نیاز به مهارت خاصی کار طراحی ناخن هایتان را به راحتی انجام دهید. برای طراحی ناخن ساده از لاک تک رنگ می توانید استفاده نمایید همچنین دیزاین ناخن ها به کمک ترکیبی از رنگ های لاک زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و شما می توانید با توجه به رنگ لباس و رنگ میکاپ و رنگ اکسسوری هایتان ، رنگ لاک ناخن هایتان را انتخاب نمایید.


دیزاین ناخن فانتزی و زیبا

طراحی شیک لاک ناخن

دیزاین ناخن برای عید نوروز

دیزاین ساده ناخن مخصوص عید نوروز

طراحی لاک ناخن مخصوص عید ۹۹

طراحی ناخن زنانه

دیزاین شیک و فانتزی ناخن

طراحی شیک ناخن

دیزاین ناخن مخصوص عید نوروز

طراحی ناخن ساده مخصوص عید نوروز

دیزاین شیک ناخن برای عید

دیزاین ناخن عید نوروز ۹۹

دیزاین شیک ناخن مخصوص عید

دیزاین ناخن لاک سبز

طراحی ناخن گلدار

طراحی ناخن ساده برای عید

دیزاین شیک ناخن

طرح لاک ناخن گلدار

طراحی ناخن با لاک سفید و آبی

طراحی ناخن مخصوص عید

دیزاین ناخن زنانه برای دید و بازدیدهای نوروزی

برای طراحی ناخن عید نوروز می توانید از طرح های بهاره نظیر شکوفه و گل رز و … استفاده نمایید و حال و هوای بهاری را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید همچنین لاک ناخن براق و ساده که دارای رنگی ملایم است زیبایی و سادگی خوبی روی سطح ناخن ها ایجاد می کند و شما می توانید برای حرفه ای و زیباتر به نظر رسیدن طرح ناخن تان از نگین های تزیینی و براق روی سطح ناخن ها استفاده نمایید.

برای طراحی ناخن بهاره همچنین می توانید از ترکیب رنگ های ملایم و خنثی استفاده کنید و طرح هایی ساده را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید. برای داشتن ناخن هایی زیبا و درخشان بهتر است از ترکیب لاک ناخن اکلیلی و لاک ناخن ساده برای دیزاین استفاده نمایید.

اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان خاص و لاکچری به نظر برسد می توانید طرح هایی جذاب را به کمک شابلون های مخصوص روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

دیزاین شیک ناخن

طراحی ساده ناخن

طراحی شیک ناخن

دیزاین ناخن با رنگ سفید

طراحی شیک ناخن

دیزاین ناخن شیک و ساده

طراحی ناخن دخترانه

طراحی ناخن با لاک سبز

دیزاین ناخن سبز

طراحی ناخن مخصوص عید نوروز

طراحی شیک ناخن

دیزاین ناخن گلدار

طرح لاک ناخن ۹۹

دیزاین ناخن مجلسی

طرح لاک ناخن ساده

طراحی لاک ناخن با رنگ سفید و صورتی


برچسب ها
نسخه اصل مطلب