جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بازدید شبانه مشاور معاون وزیر ورئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از کشتارگاه طیور پاچیده شهرستان بندرترکمن

بازدید شبانه مشاور معاون وزیر ورئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از کشتارگاه طیور پاچیده شهرستان بندرترکمن

دکتر کاووسی مدیر کل دامپزشکی استان گلستان به همراه مشاور معاون وزیر ورئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه بصورت شبانه در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۲۸ از کشتارگاه طیور پاچیده شهرستان بندرترکمن بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید شبانه که با هدف پیگیری رفع مشکلات در این کشتارگاه که در حال تاسیس می باشد و پیگیری و راهنمایی در جهت ارتقاع رتبه این کشتارگاه و بازدید بهداشتی و اجرایی از بخش های مختلف کشتارگاه طیور بود.

  مدیر کل دامپزشکی استان بعد از بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی کشتارگاه ،ضمن تقدیر از توسعه ی ساخت این پروژه در حال تاسیس در حوزه های مختلف ،اظهار امیدواری کرد؛ با رعایت استانداردهای دامپزشکی و با توجه به مقارن بودن با سال مهار تورم ورشد تولید شاهد پیشرفت استان در حوزه تولید گوشت مرغ باشیم همچنین دکتر اسدی مشاور معاون وزیر ورئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در این دیدار پس از بازدید پیشنهادات لازم را در مورد ساخت و رعایت نکات بهداشتی متذکر شد.
 به گفته مدیر عامل کشتارگاه مرغ تایماز ( امان گلدی پاچیده) بندرترکمن، از سال۱۳۹۸ شروع به ساخت آن آغاز شد که ظرفیت تولید آن 6000 کشتار در ساعت می باشد و حدود200 نفر اشتغال زایی صورت می گیرد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب