جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جشنواره ساخت مترسکها درشاهرود

جشنواره ساخت مترسکها درشاهرود

جشنواره ساخت مترسکها درشاهرود
مدیرکانون بسیج هنرمندان شاهرود از برگزاری نهمین جشنواره ساخت مترسکهای زشت اهریمنی استکبار و غارتگران قرن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهرود خبر داد
شاهرود_ حسین بابامحمدی؛ عباس اعتماد با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره ساخت مترسک‌های زشت اهریمنی استکبار وغارتگران قرن اظهار کرد: این جشنواره به همت بسیج هنرمندان شاهرود و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود، فرهنگی هنری سپاه ناحیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود.
عباس اعتماد گفت: مسابقه بزرگ ساخت ماکت مترسک به مناسبت ایام الله دهه فجر با موضوع استکبار جهانی و عوامل فریب خورده است که برای نهمین بار به ابتکار بسیج هنرمندان در استان سمنان در شاهرود برگزار می‌گردد.
مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل و داعش از محور‌های اصلی مسابقه است افزود: علاقمندان باید آثار و تولیدات خود را روز ۲۲ بهمن پس از طی مسیرهمراه با مردم در کنارجایگاه تحویل نمایند.
اعتماد خاطر نشان کرد: در این جشنواره سه اثر برگزیده از زشت‌ترین مترسک‌ها که منفورترین چهره را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند، ویژه تقدیر خواهد شد و به بقیه آثار برگزیده جوایز نقدی اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه پس از طی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن آثار در محلی نزدیک به جایگاه به نمایش گذاشته خواهند شد

برچسب ها
نسخه اصل مطلب