جستجو
رویداد ایران > رویداد > دسته جدید ایکس باکس فاش شد؛ عرضه در سال آینده

دسته جدید ایکس باکس فاش شد؛ عرضه در سال آینده

طبق اسناد منتشرشده، قرار است مایکروسافت در سال میلادی بعدی یک دسته ایکس باکس جدید عرضه کند.

اخیرا اسناد مهمی از دادگاه مایکروسافت علیه کمیسیون تجارت فدرال (FTC) فاش شده‌اند که پروژه‌های درونی این شرکت و استودیوهای ایکس باکس را افشا کرده‌اند. قرار است یک ایکس باکس سری ایکس جدید بدون درایو دیسک عرضه شود و اطلاعات زیادی درباره پروژه سبیل، دسته جدید ایکس باکس که ظاهرا در آینده‌ی نزدیک معرفی خواهد شد، منتشر شده‌ است.

این دسته ویژگی‌های جدیدی دارد که برخی از آن‌ها مورد استقبال بازیکنان قرار خواهد گرفت. با اینکه ظاهر این دسته خیلی متفاوت نیست، برخی اصلاحات درونی در آن انجام شده است تا متفاوت با مدل‌های قبلی باشد. این کنترلر جدید که گفته می‌شود بیشتر از هر دسته ایکس باکس دیگری به گیمر احساس غوطه‌ور شدن در بازی را می‌دهد، ویژگی‌های جدید زیادی دارد. این محصول به قدری بزرگ است که مایکروسافت تصمیم گرفته یک پنجره زمانی مخصوص برای معرفی آن در نظر بگیرد؛ تا تیم سازنده بتواند بهبودهای دسته را معرفی کند و معرفی آن را صرفا در حد وسیله جانبی کنسول انجام ندهد.

در اینفوگرافیک فاش شده از این دسته جدید، برخی قابلیت‌های جذاب آن مشخص شده‌اند.

    بلوتوث ۵.۱ و عملکرد وصل شدن مستقیم به کلاد
  • بازخورد لمسی دقیق با پد دو رنگ و VCA لمسی که به‌عنوان اسپیکر هم عمل می‌کند
  • جفت‌سازی و سوییچ شدن بلافاصله
  • قابلیت برداشتن برای روشن شدن (Lift-to-wake)
  • باتری قابل شارژ و قابل تعویض - دیگر خبری از باتری‌های قلمی نیست!

این دسته با همه وسایلی که بازی ایکس باکس را اجرا می‌کنند، سازگار خواهد بود و طبق گزارش‌ها بادوام‌تر و ماندگارتر از هر دسته ایکس باکس دیگری است. مطابق سند فاش‌شده، این دسته انتهای امسال معرفی می‌شود و اوایل سال میلادی بعدی عرضه خواهد شد. یک ایکس باکس سری ایکس جدید هم سال بعدی منتشر می‌شود که دسته‌ی تازه درون جعبه‌ی آن قرار داده شده است.

منبع: zoomg-363819

برچسب ها