جستجو
رویداد ایران > استان ها > افتتاح ساختمان‌های جدید پیام نور قم به نام سردار سلیمانی

افتتاح ساختمان‌های جدید پیام نور قم به نام سردار سلیمانی

افتتاح ساختمان‌های جدید پیام نور قم به نام سردار سلیمانی
ساختمان‌های جدید اداری، سالن جلسات و مطالعه دانشگاه پیام نور استان قم به نام سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و به بهره‌برداری رسیدند.


به گزارش رویداد ایران،ساختمان اداری، سالن جلسات و سالن مطالعه دانشگاه پیام نور قم به نام شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه پردیسان افتتاح شدند.
حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود اظهار کرد: به منظور بزرگداشت نام و یاد شهدای مقاومت و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد طلوع فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ساختمان ادرای مرکز قم و سالن مطالعه واقع در پردیسان و سالن جلسات استان قم به نام‌های شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نام‌گذاری شده‌اند.
وی افزود: برای بزرگداشت یاد و نام شهدا و به رسم ادای احترام به شهدا، نهادینه کردن باورهای شهادت‌طلبانه دانشگاهیان و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری نسل جوان دانشجو از شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ساختمان‌های جدید دانشگاه پیام نور قم به نام شهدای مقاومت مزین شده است.
گفتنی است مراسم بهره‌برداری و نامگذاری این ابنیه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قوامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه پردیسان، حجت الاسلام و المسلمین مقدم رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب