جستجو
رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل لباس شب ۲۰۲۰

جدیدترین مدل لباس شب ۲۰۲۰

جدیدترین مدل لباس شب ۲۰۲۰
در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس شب ۲۰۲۰ با طرح و رنگ های بی نظیر مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

لباس شب یکی از ضروری ترین طرح های لباس برای خانم ها و دختران جوان محسوب می شود و اگر شما بتوانید طرح و رنگ پیراهن های شب را بدرستی انتخاب نمایید جذابیت ظاهری تان با پوشیدن آن ها تکمیل می شود.

مدل لباس شب ۲۰۲۰ با طرح و رنگ های متنوع

با شروع سال جدید میلادی طرح های متنوعی از انواع مدل لباس شب کوتاه و بلند از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند که در ادامه تصاویری از این طرح ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح های لباس شب کوتاه ۲۰۲۰

پیراهن های شب کوتاه به صورت ساده و کار شده موجود هستند و با توجه به اینکه از لباس شب در مهمانی ها و مجالس شبانه استفاده می شود بهتر است شما برای داشتن ظاهر و استایلی متفاوت لباس شب های کار شده را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا در مجالس شبانه به زیبایی بدرخشید.


انواع لباس شب کوتاه برای خانم ها با اندازه قد مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین بهتر است خانم های قد بلند پیراهن شب کوتاهی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که اندازه قد آن ها تا زیر زانو است زیرا لباس های خیلی کوتاه باعث می شوند تا قسمت پایین تنه آن ها بیش از حد بلند به نظر برسد.

اگر پاهای شما لاغر است و تمایل دارید پیراهن های شب کوتاه را برای پوشیدن انتخاب نمایید می توانید برای جذابیت بیشتر استایل تان آن ها را به همراه ساپورت یا جوراب های مجلسی ساق بلند بپوشید همچنین برای اینکه خوش استایل تر به نظر برسید بهتر است پیراهن های شب کوتاه را به همراه کفش های پاشنه بلند مجلسی بپوشید.


لباس شب سفید و مشکی

پیراهن شب کوتاه

لباس شب کوتاه زنانه

لباس شب ساده

پیراهن شب کار شده ۲۰۲۰

لباس شب ۲۰۲۰ آبی آسمانی

مدل پیراهن شب ۲۰۲۰ مشکی

لباس شب آبی روشن

طرح پیراهن شب زنانه

پیراهن شب شیک و ساده

پیراهن شب طرح دار ۲۰۲۰

طرح لباس شب شیک

پیراهن شب مشکی شیک

پیراهن شب زنانه

لباس شب دخترانه

پیراهن شب سفید

پیراهن شب کار شده

لباس شب زنانه شیک

طرح پیراهن شب مخصوص خانم های خوش سلیقه

لباس شب گیپور

پیراهن شب زیبا دخترانه

لباس شب آستین دار

پیراهن شب طرح دار ۲۰۲۰

طرح های لباس شب بلند ۲۰۲۰

پیراهن های شب بلند در سال ۲۰۲۰ نیز طرفداران زیادی دارند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری زنانه و جذاب تر داشته باشید بهتر است این طرح ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای دوخت پیراهن های شب بلند از پارچه های مختلف نظیر گیپور و ساتن و حریر و … استفاده می شود که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

پیراهن شب ۲۰۲۰

لباس شب طرح دار

مدل لباس شب قرمز

مدل لباس شب ۲۰۲۰ مخصوص خانم های مشکل پسند

مدل پیراهن شب پوشیده

لباس شب مخمل

مدل پیراهن شب ۲۰۲۰ رنگ روشن

پیراهن شب رنگ روشن و شیک

لباس شب مشکی زنانه

لباس شب ساده ۲۰۲۰

لباس شب بلند در انواع طرح های پوشیده و دکلته و بدون آستین موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد همچنین در برخی از طرح های پیراهن شب یک طرف پیراهن به صورت آستین دار دوخته می شود و طرف دیگر آن به صورت بدون آستین دوخته می شود که این مدل ها نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب محسوب می شوند.

لباس شب های زنانه و دخترانه در انواع رنگ های تیره و روشن نظیر آبی و مشکی و قرمز و سفید و … دوخته می شوند که بهتر است شما رنگ این طرح پیراهن ها را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست خود انتخاب نمایید همچنین برای دوخت برخی از طرح های پیراهن های شب از پارچه های طرح دار و رنگارنگ استفاده می شود که این مدل ها نیز طرفداران خاص خودشان را دارند.

لباس شب دخترانه

پیراهن شب پوشیده ۲۰۲۰

پیراهن شب مشکی

پیراهن شب کار شده و زیبا

لباس شب خاص زنانه

پیراهن شب شیک و خاص

مدل پیراهن شب ۲۰۲۰ زنانه

مدل پیراهن شب زنانه و دخترانه

برچسب ها
نسخه اصل مطلب