جستجو
رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) «رنو داستر» دوباره وارد ایران می‌شود

(تصاویر) «رنو داستر» دوباره وارد ایران می‌شود

داچیا داستر در نسخه تک دیفرانسیل و با دو موتور ۱ لیتری و ۱.۳ لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس اتوماتیک برای ورود به ایران ثبت سفارش شده است.

 رنو داستر با دو پیشرانه به شکل وارداتی وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات داچیا داستر وارداتی – Renault dacia duster آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است یکی از شرکت‌های واردکننده برای واردات خودروهای داچیا از جمله داستر اقدام کرده و به زودی شاهد ورود مدل‌های اولیه این خودروها به ایران خواهیم بود. در همین راستا قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات رنو داستر آشنا کنیم.

مشخصات فنی رنو داستر

پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. موتور ۱.۳ لیتری توربوشارژ این خودرو نیز می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را تولید کند.

امکانات رفاهی و ایمنی داچیا داستر

رنو داستر

در حال حاضر مشخص نشده این خودرو با چه امکاناتی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد، اما از امکانات رفاهی و ایمنی مهم داچیا داستر در بازارهای جهانی می‌توان به ترمزهای ABS و EBD، تریم پارچه‌ای صندلی‌ها، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، چراغ‌های روز، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سامانه استارت/ استاپ، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم کروز کنترل، رادار نقطه کور، سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

منبع: خبر آنلاین

منبع: faradeed-149327

برچسب ها
نسخه اصل مطلب