جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تعقیب و گریز معصومی‌نژاد و آزمون در پس‌کوچه‌های رم

تعقیب و گریز معصومی‌نژاد و آزمون در پس‌کوچه‌های رم

ورزش سه نوشت: حمید معصومی‌نژاد خبرنگار مشهور ایرانی ساکن رم همچنان در پایتخت ایتالیا به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

با داغ شدن شایعه حضور سردار آزمون در تیم آ اس رم کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران اقدام به انتشار ترول‌هایی درباره حمید معصومی‌نژاد و سردار آزمون کردند. طبعا برای این خبرنگار صدا و سیمای ایران در شهر رم حضور یک فوتبالیست در تیم سرخپوش یک سوژه همیشگی و ایده آل است که می‌تواند با آن ویدئوها و خبرهای مختلفی را آماده کند.

شهرت معصومی‌نژاد در ایران به نحوه بیان کلمات توسط او، صدای خاصش و البته پایان بندی همه گزارش‌های تصویری‌اش از سوژه های مختلف شهر رم است؛ جایی که او با کنار هم قرار دادن اسم و نام و نام خانوادگی و ادای مشدد کلمه رم امضایی پای کارهای تصویری‌اش دست و پا کرد.

معصومی‌نژاد در سال‌های در روزهای پرتلاطم بازگشت آندره‌آ استراماچونی از تهران به رم و احتمال او در سفارت ایران برای دریافت مبلغ باقی‌مانده قراردادش آخرین گزارش‌های تصویری خود را از رم به ایران فرستاده بود و حالا با حضور سردار می‌تواند در این مسیر پیشتاز باشد؛ چرا که هم در سالیان اخیر خبرنگاری را آموخته و هم به کوچه پس کوچه‌های پایتخت ایتالیا مسلط است.

در نمای بعدی معصومی‌نژاد روز به دوربین قرار گرفته و لحظه عبور لکسوس حامل سردار و خروج آن از باشگاه رم را ثبت می‌کند؛ در حالی که با انگشت ماشین را نشان می‌دهد و یادآوری می‌کند که این همان خودرویی است که سردار در نمای قبلی سوارش می‌شده. راننده خودرو هم بوقی برای معصومی‌نژاد می‌زند تا به صحبت او صحه بگذارد!

این محتوایی کوتاه و دلنشین از یک خبرنگار شناخته شده ایرانی در اروپا است. جالب اینکه او در پایان گزارشش می‌گوید حمید معصومی‌نژاد، خبرگزاری تک نفره، رمممممم. با لبخندی که برای ایرانیان آشناست و این محتوا را دلنشین می‌کند.

البته در رم بیشتر خبرها در حال حاضر متوجه انتقال یک مهاجم دیگر بعد از سردار (لوکاکو) به این باشگاه است و به خصوص بعد از باخت دیشب به ورونا نیاز به تقویت تیم بیش از گذشته به نظر هواداران و مدیران باشگاه آمده است.

258 258

منبع: khabaronline-1806714

برچسب ها
نسخه اصل مطلب