hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی فاطیما بهارمست از اجرا تا شهرت و حواشی با عکس های جدید

بیوگرافی فاطیما بهارمست از اجرا تا شهرت و حواشی با عکس های جدید

بیوگرافی فاطیما بهار مست و همسرش را با اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، شرط و حواشی ازدواج با وحید منتظری،معرفی آثار وی را به همراه مصاحبه و عکس آورده ایم.
فاطیما بهارمست (FatimBaharmest) بازیگر و مجری سابق تلویزیون است که در جدیدترین اثرش در رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب در شبکه نمایش خانگی به عنوان بازیکن حضور دارد.

فاطیما کار در دنیای هنر را در سن 6 سالگی با اجرا در برنامه کودک در کنار عمو پورنگ آغاز کرد و به شهرت رسید. وی با نقش درسا در سریال چموش و خموش به کارگردانی شاهین باباپور در سال 1383 اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را به دست آورد اما اوج درخشش این بازیگر با نقش نغمه در سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان است. 

این هنرمند جوان سابقه بازی در فیلم و سریال های چون «حلقه سبز»، «ساعت شنی»، «بیدارباش»، «خسیس»، «آخرین بازی»، «پری سا»، «شهباز»،.. را در کارنامه هنری خود دارد.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی و عکس های فاطیما بهارمست را به همراه اطلاعاتی از خانواده، همسرش، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال های او را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فاطیما بهارمست
فاطیما بهارمست

مشخصات فاطیما بهار مست

مشخصات فردی

نام کامل

فاطیما بهار مست

تاریخ تولد

۱۰ تیر ۱۳۷۵

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر و مجری

نماد ماه تولد

سرطان

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 170 سانتی متر

وزن

حدود 65 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

فرشید بهارمست

نام مادر

شیوا کافی

شغل پدر

فوتبالیست

مشخصات تحصیلی

مدرسه

دیپلم کارگردانی سینما / هنرستان سوره

دانشگاه

دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران

رشته تحصیلی

رشته بازیگری تئاتر

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نام نقش

سال

سرنوشت

نغمه

1396-1401

فاطیما بهارمست
عکس های فاطیما بهارمست

بیوگرافی کامل فاطیما بهار مست

کودکی و اوایل زندگی

 فاطیما بهار مست در روز یکشنبه 10 تیر 1375( سال موش) مصادف با 30 ژوئن سال 1996 میلادی و 13 ماه صفر سال 1417 هجری قمری در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 27 سال سن دارد. نماد ماه فاطیما، سرطان است و متولدین تیرماه افرادی شکیبا، صمیمی، محافظه کار، وسواسی، رئوف و مهربان هستند.

قد و وزن فاطیما بهارمست یکی از عبارت های است که مخاطبان در اینترنت جست و جو کرده اند اما اطلاعاتی دقیقی در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می تواند حدس زد که وی حدود 170 سانتی متر قد و حدود 65 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر خوش چهره می توان به چشم قهوه ای، موی مشکی و راست دست بودن اشاره کرد.

عکس بچگی فاطیما بهارمست
عکس کودکی فاطیما بهارمست
عکس بچگی فاطیما بهارمست
عکس بچگی فاطیما بهارمست

خانواده

خانواده فاطیما بهار مست کم جمعیت است، وی تک فرزند خانواده می باشد و خواهر و برادری ندارد.بنابراین مواردی مانند خواهر فاطیما بهارمست که در اینترنت جست و جو شده است، درست نیست.فرشید بهارمست،پدر فاطیما بهارمست است که وی فوتبالیست بوده و این بازیگر درباره پدرش می گوید: پدر من بازیکن تیم سپاهان بود و یک مدت هم در استقلال توپ زده است که بعد مصدوم شد و دیگر نتوانست بازی کند. شیوا کافی مادر فاطیما بهارمست است و اطلاعاتی از شغل وی در دسترس نیست.

عکس پدر و مادر فاطیما بهارمست
عکس پدر و مادر فاطیما بهارمست

 

عکس فاطیما بهارمست و مادرش
عکس فاطیما بهارمست و مادرش

 

فاطیما بهارمست و پدرش
فاطیما بهارمست و پدرش

تحصیلات

تحصیلات فاطیما بهارمست در مقطع کارشناسی رشته بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و در مقطع دیپلم در رشته کارگردانی سینما در هنرستان سوره تحصیل کرد.

شروع فعالیت

شروع فعالیت فاطیما بهارمست در دنیای هنر بصورت اتفاقی در سن 6 سالگی با اجرا در کنار داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) شروع شد و به شهرت رسید. وی در سال 1383 با مجموعه «ماجراهای چموش و خموش» در سن 7 سالگی بازی جلوی دوربین را تجربه کرد اما درخشش این بازیگر در سریال از سرنوشت با نقش نغمه کنار دارا حیایی و کیسان دیباج شروع شد.

این بازیگر خوش چهره درباره ماجرای کشف استعدادش می گوید: چون برنامه عموپورنگ را دوست داشتم، روزی یک نقاشی كشیدم و برای آن برنامه فرستادم که برحسب شانس از بین آن همه نامه، نامه مرا باز كردند و تماس گرفتند تا در مسابقه شركت كنم.بعد از اینکه تهیه کننده تلفنی با من صحبت کرد پرسید واقعا ۶ سال داری ؟! باورشان نمی شد تا اینکه به پدرم گفتند او را فردا به دفتر بیاورید تا ببینیم.ما هم رفتیم و آنجا بود که ازم پرسیدند اگر بخواهی مانند یک مجری اجرا كنی چه می‌ گویی و من هم هرچه را كه قبلا در تلویزیون دیده بودم و در یادم مانده بود برایشان اجرا كردم و اینطوری بود که وار کار اجرا با عموپورنگ شدم.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات فاطیما بهار مست را می توان از عکس های که در صفحه ای شخصی در اینستاگرام می گذارد فهمید که به بازیگری بیشتر از اجرا علاقه دارد، عاشق سفر، طبیعت گردی، کافه گردی و رانندگی است. حامی حیوانات است و به گربه و اسب علاقه دارد. فوتبال را دوست ندارد و اهل ورزش حرفه ای هم نیست اما رشته های ورزشی مانند شنا، والیبال، هندبال و اسکی را هم به طور جدی دنبال می کند. او به موسیقی تلفیقی علاقه دارد و سال ها پیش ویولن می زد.به زبان انگلیسی و شعر هم علاقه دارد اما تا به حال شعر نگفته است.

فاطیما بهارمست
عکس های اینستاگرام فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست و همسرش

فاطیما بهارمست و همسرش، عکسهای فاطیما بهارمست و همسرش یا عکس از فاطیما بهارمست و همسرش از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است اما پاسخ این سوال که فاطیما بهار مست مجرد است یا متاهل؟ باید بگوییم که این بازیگر در مصاحبه هاش اعلام کرده که مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

فاطیما بهار مست در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

fatimabaharmast

وبسایت

بیوگرافی فاطیما بهارمست ویکی پدیا

اینستاگرام فاطیما بهار مست

اینستاگرام فاطیما بهار مست به آدرس fatimabaharmast است که وی 206 هزار فالور دارد، 306 صفحه را دنبال می کند و 357 پست بارگذاری کرده است.فاطیما صفحه اینستاگرامش را به تاریخ آپریل 2014 ایجاد کرد و در روز جمعه 15 فروردین 1393 اولین پست خود را به اشتراک گذاشت که تاکنون 1859 لایک و 60 کامنت برای آن ثبت شده است.




اینستاگرام فاطیما بهار مست
صفحه اینستاگرام فاطیما بهار مست

حواشی و شایعات فاطیما بهارمست 

وحید منتظری همسر فاطیما بهارمست

وحید منتظری همسر فاطیما بهارمست، یکی از شایعات فضای مجازی است و دلیل آن همکاری این دو نفر با هم در تئاترهای چون «چرا که صدای تو با صدای من آشناست»،«راندوو»،« اصی‌لا»،«هر آنچه که دوست داری از دست خواهی داد » و  «حرفه‌ای» می باشد.

فاطیما بهارمست در خندوانه

فاطیما بهارمست در خندوانه یا حاشیه فاطیما بهارمست در خندوانه از عبارت های مورد جست و جو کاربران در فضای مجازی است که مخاطبان از رفتارهای وی در برنامه خندوانه انتقاد کردند. فاطیما بهارمست در اردیبهشت سال 1400 به همراه دنیا مدنی در برنامه خندوانه رامبد جوان حضور یافت و بعد ها در مصاحبه ای با تی وی پلاس گفت: هنوز بعد از چند سال به خاطر حضورم در خندوانه نفرین می‌شوم و فحش می‌خورم!

فیلم های فاطیما بهار مست

برنامه عمو پورنگ

برنامه عمو پورنگ، اولین تجربه حضور فاطیما بهارمست در دنیای هنر و جلوی دوربین است. او در در سال ۱۳۸۲ در سن ۶ سالگی به‌طور اتفاقی استعدادش در عرصه اجرا کشف شد و به عنوان مجری در برنامه کودک در کنار عمو پورنگ یا همان داریوش فرضیایی فعالیت هنری خود را در شبکه یک سیما آغاز کرد.

فاطیما بهارمست و عمو پورنگ
عکس فاطیما بهارمست و عمو پورنگ

چموش و خموش

چموش و خموش یک سریال تلویزیونی در ژانر کودک به نویسندگی و کارگردانی شاهین باباپور در سال 1383 است و فاطیما بهار مست در نقش درسا با بازیگرانی چون اتابک نادری، ساناز طاری، شهناز شهبازی هم بازی شد.

اتابک نادری و فاطیما بهارمست در نمایی از سریال چموش و خموش
اتابک نادری و فاطیما بهارمست در سریال چموش و خموش

زنگ بچه ها

زنگ بچه ها، اولین اجرای مستقل فاطیما بهارمست در برنامه کودک در سال 1385 است و با اجرای زنده و موفق این برنامه در شبکه یک توانست لقب مشهورترین کودک ایران را از آن خود کند.

فاطیما بهارمست در برنامه زنگ بچه ها
فاطیما بهارمست در برنامه زنگ بچه ها

حلقه سبز

حلقه سبز، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1385 است و فاطیما بهار مست در نقش فاطمه با ستارگانی چون حمید فرخ‌نژاد، سیما تیرانداز، محمد حاتمی، حمیرا ریاضی، نسیم ادبی، مارال فرجاد و آتش تقی‌پور هم بازی شد.

فاطیما بهارمست در سریال حلقه سبز
فاطیما بهارمست در سریال حلقه سبز

بیدار باش

بیدار باش یک سریال تلویزیونی به کارگردانی احمد کاوری در سال 1391 است.فاطیما بهار مست در این سریال در نقش دختر ماشاالله با بازیگرانی چون اکبر عبدی، مجید صالحی، خاطره حاتمی، امیر رضا دلاوری، هادی کاظمی، رابعه اسکویی، امیر نوری، عباس جمشیدی فر، سید جواد هاشمی و..هم بازی شد.

فاطیما بهارمست در بیدارباش
فاطیما بهارمست و امیر نوری در سریال بیدار باش
فاطیما بهارمست در بیدارباش
فاطیما بهارمست در سریال بیدار باش

آخرین بازی

آخرین بازی یک سریال تلویزیونی در ژانر طنز به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1393 است.فاطیما بهارمست در سریال آخرین بازی، نقش لیلا را به عهده داشت و بازیگرانی چون امیر حسین رستمی، بهاره افشاری، مانی نوری، روناک یونسی، آتش تقی‌پور، زویا امامی، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

فاطیما بهارمست در سریال  آخرین بازی
فاطیما بهارمست در سریال آخرین بازی

در

در، عنوان نمایشی به کارگردانی شهاب ‌مهربان در سال 1395 است که با اجرای بازیگرانی چون فاطیما ‌بهارمست، جواد ‌پولادی، محسن ‌نجارحسینی، وحید ‌منتظری، علیرضا جعفری، سپهر ‌زمانی در اَرغنون روص صحنه اجرا شد.

فاطیما بهارمست در نمایش در
فاطیما بهارمست در نمایش در

تلورانس

تلورانس یک اپرای صابونی, عنوان نمایشی به کارگردانی پویا ‌سعیدی در اردیبهشت ۱۳۹۶ است که در سالن ‌استاد ‌انتظامی با بازی بازیگرانی مانند امیر شمس، وحید ‌منتظری، فاطیما ‌بهارمست، آوا ‌تدین، شایان ‌حبیبی، پویا ‌سعیدی، حمیدرضا ‌ذکیانی اجرا شد.

فاطیما بهارمست در نمایش تلورانس
فاطیما بهارمست در نمایش تلورانس

راندوو

راندوو، عنوان نمایشی به کارگردانی وحید ‌منتظری در سال 1397 است که این تئاتر را در تالار مولوی به همراه بازیگرانی چون آبان ‌حسین ‌آبادی،شهاب ‌مهربان، علی ‌نورانی و فاطیما بهار مست روی صحنه برد.

فاطیما بهارمست در نمایش راندو
فاطیما بهارمست در نمایش راندو

از سرنوشت

از سرنوشت، سریال تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان است که در چهار فصل از شبکه دو پخش شد.فاطیما بهارمست در سریال از سرنوشت نقش نغمه را در کنار بازیگرانی چون مجید واشقانی، دارا حیایی، کیسان دیباج علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، حبیب دهقان‌نسب، علیرضا استادی، حسین پاکدل، فریبا نادری، مائده طهماسبی، شبنم فرشادجو، سولماز غنی بازی می کند.

فاطیما بهارمست و دارا حیایی
فاطیما بهارمست و دارا حیایی


فاطیما بهارمست در سریال از سرنوشت
عکس فاطیما بهارمست در سریال از سرنوشت

هر آنچه که دوست داری از دست خواهی داد

هر آنچه که دوست داری از دست خواهی داد، عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی وحید ‌منتظری است که در ۲۵ شهریور تا ۱۹ مهر ۱۳۹۸ در تئاتر ‌هامون با بازی هنرمندانی چون سعید ‌زارعی، فاطیما ‌بهارمست، بنفشه ‌ریاضی، صالح ‌علوی ‌زاده و پویان ‌رضایی اجرا شد.

فاطیما بهار مست در نمایش هر آنچه که دوست داری از دست خواهی دارد
فاطیما بهار مست در نمایش هر آنچه که دوست داری از دست خواهی دارد

بوکسور

بوکسور، نمایشی به کارگردانی شهاب ‌مهربان و بازیگرانی چون وحید ‌خوش ‌اقبال، جواد ‌پولادی، وحید ‌منتظری، فاطیما ‌بهارمست، میثم ‌نوروزی و علی ‌حسین ‌زاده است که در ۰۵ تیر تا ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ در سالن شماره 2 پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد اجرا شد.

فاطیما بهار مست در نمایش بوکسور
فاطیما بهار مست در نمایش بوکسور

شهباز

شهباز یک سریال تلویزیونی به کارگردانی حمیدرضا لوافی در سال 1401 است و فاطیما بهار مست در نقش مهری آذرمنش با بازیگرانی چون آرش مجیدی، مهدخت مولایی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، نیما نادری، سیروس همتی، غزال نظر و...هم بازی شد.

فاطیما بهارمست در سریال شهباز
فاطیما بهارمست در نقش مهری آذرمنش در سریال شهباز
فاطیما بهارمست در سریال شهباز
فاطیما بهارمست در سریال شهباز

حرفه ای

حرفه ای، عنوان نمایشی به کارگردانی وحید ‌منتظری در ۲۲ تیر تا ۰۳ شهریور سال 1402 است که این تئاتر را در سالن ‌چهارسو تئاترشهر با هنرپیشگانی چون سعید ‌برجعلی، فاطیما ‌بهارمست، سینا ‌خوانساری ‌عتیق، بنفشه ‌ریاضی، علیرضا ‌زارع ‌پرست، سهیل ‌ساعی،کیوان ‌ساکت ‌اف و... روی صحنه برد.

فاطیما بهار مست در نمایش حرفه ای
فاطیما بهار مست در نمایش حرفه ای

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

برنامه

عمو پورنگ

1382

مجری

تله تئاتر

بابابرفی و خاله بهار

1383

کارگردان: نیما فلاح

ماجراهای

چموش و خموش

1383

در نقش درسا

کارگردان: شاهین باباپور
بازیگران: اتابک نادری، ساناز طاری

راه شب

اپیزود شب مهتاب

1383

در نقش ماهرخ

کارگردان: داریوش فرهنگ

برنامه

زنگ بچه ها

1385

مجری

برنامه

رنگین کمان

1385

مجری

حلقه سبز

1385

در نقش فاطمه

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا
بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، سیما تیرانداز

ساعت

شنی

1386

در نقش گلاب

کارگردان: بهرام بهرامیان
بازیگران: رویا نونهالی، مهراوه شریفی نیا

برنامه

من خوبم،

تو خوبی

1386

مجری

شبکه جام جم

برنامه

دوستان

1390

مجری

شبکه جام جم

برنامه

گل آموز

1390

مجری

بیدارباش

1391

در نقش دختر ماشاالله، زن صادق

کارگردان: احمد کاوری
بازیگران: اکبر عبدی، مجید صالحی

درخت سیب

1391

کارگردان: حمید مولوی

مستند

حسینیه

1391

کارگردان

فیلم کوتاه

حیرانی

1391

کارگردان

فیلم کوتاه

راز نقاشی من

1392

کارگردان

خسیس

1392

در نقش نرگس

کارگردان: احمد کاوری
بازیگران: :‌ اکبر عبدی، زویا امامی

برنامه

فرش سپید

1392

مجری

برنامه

دیده شو

1393

مجری

آخرین بازی

1393

در نقش لیلا

کارگردان: حسین سهیلی زاده
بازیگران: امیر حسین رستمی، بهاره افشاری

دیگه عاشق شدن

فایده نداره

1394

خانه ‌نمایش ‌دا ‌

کارگردان: روزبه حسینی

بازیگران: محمدرضا ‌آبانگاه، معصومه ‌بیگی

دیوان تیاترال

1394

خانه ‌نمایش ‌دا ‌

کارگردان: روزبه ‌حسینی
بازیگران: علی افشاری، معصومه ‌بیگی

زرتشت

1394

تماشاخانه ‌سنگلج

کارگردان: محمد میرعلی اکبری
بازیگران: صبا آزادی، محمدرضا ‌آبانگاه

در

1395

اَرغنون

کارگردان: شهاب ‌مهربان
بازیگران: جواد ‌پولادی، محسن ‌نجارحسینی

ویتسک

1395

تالار مولوی

کارگردان: حجت ‌حسینی
بازیگران: وحید ‌رضاخانلو، امیر ‌شمس

تلورانس،

یک اپرای صابونی

1396

سالن ‌استاد ‌انتظامی

کارگردان: پویا ‌سعیدی
بازیگران: امیر شمس، وحید ‌منتظر

توارد

1396

تالار ‌مولوی ‌
کارگردان: علی ‌نورانی
بازیگران: فاطیما ‌بهارمست، صالح ‌علوی ‌زاده

ریال مادرید ١١

بارسلونا ١

1396

پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌
کارگردان: سید مهدی شجاعی
بازیگران: امیرحسین ‌فتحی، بانیپال ‌شومون

پری سا

1396

در نقش حنانه

کارگردان: محمدرضا رحمانی
بازیگران: عباس غزالی، حمید گودرزی

فاجعه

مراقب همه چیز

است

1396

تالار مولوی

کارگردان: مریم دادخواه
بازیگران: وحید منتظری، غزاله زعیم

چرا که

صدای تو با

صدای من آشناست

1396

سالن ‌استاد ‌انتظامی
کارگردان: فاطیما ‌بهارمست
بازیگران: وحید ‌منتظری، فاطیما ‌بهارمست

فیلم کوتاه

شهروند

1397

کارگردان: مهدی مختاری
بازیگران: میلاد ‌چنگی، محمد ربانی

راندوو

1397

تالار مولوی

کارگردان: وحید ‌منتظری
بازیگران: آبان ‌حسین ‌آبادی،شهاب ‌مهربان

حریق

1397

سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی
کارگردان: افروز ‌فروزند
بازیگران: حمیدرضا فلاحی، محمدعلی حسینعلی پور،

در رو

روی پستچی باز نکن

1397

مجموعه ‌تئاتر ‌دیوار ‌چهارم
کارگردان: محمد کرمی
بازیگران: الهه ‌شه‌پرست، وحید ‌منتظری

اصی‌لا

1397

سالن ‌استاد ‌انتظامی

کارگردان: علی ‌نورانی
بازیگران: وحید ‌منتظری، آبان ‌حسین ‌آبادی

از سرنوشت

2

1398

در نقش نغمه

کارگردان: علیرضا بذرافشان
بازیگران: دارا حیایی، کیسان دیباج

هر آنچه که

دوست داری

از دست خواهی داد

1398

تئاتر ‌هامون
کارگردان: وحید ‌منتظری
بازیگران: سعید ‌زارعی، بنفشه ‌ریاضی

از سر نوشت

3

1399

در نقش نغمه

کارگردان: محمدرضا خردمندان

بوکسور

1401

پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌- ‌سالن ‌۳
کارگردان: شهاب ‌مهربان
بازیگران: وحید ‌خوش ‌اقبال، جواد ‌پولاد

سوم ماه می

1401

سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی
کارگردان: سعید ‌حسنلو
بازیگران: مجتبی ‌پیرزاده، الهه ‌افشاری

از سر نوشت

4

1401

در نقش نغمه

کارگردان: محمدرضا خردمندان

شهباز

1401

در نقش مهری آذرمنش

کارگردان: حمیدرضا لوافی
بازیگران: آرش مجیدی، مهدخت مولایی

حرفه‌ای

1402

تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌چهارسو
کارگردان: وحید ‌منتظری
بازیگران: سعید ‌برجعلی، بنفشه ‌ریاضی

بی‌نوایان

1402

طراح صحنه و طراح لباس

پدر خوانده

1402

کارگردان: سعید ابوطالب


جوایز و افتخارات فاطیما بهارمست

عنوان

سال

توضیحات

جایزه منتخب بازیگری در استان تهران

1390

 برای نمایش داستاهای ناتمام 

جایزه بهترین مجری نوجوان صداوسیما

1393

-

جایزه بهترین نقش خوان زن

1396

برای نمایشنامه خوانی کبوتری ناگهان

جایزه بهترین نقش خوان

1396

برای نمایشنامه خوانی کبوتری ناگهان

فاطیما بهارمست
تصاویر فاطیما بهارمست

17 حقیقت جالب درباره فاطیما بهارمست 

  1. صفحه اینستاگرام فاطیما بهار مست تیک آبی ندارد.
  2. بازیگرانی چون نوید محمدزاده و علی شادمان اینستاگرام وی را فالو کرده اند.
  3. فاطیما بهارمست در برنامه دیده شو به تهیه کنندگی مسعود ساکت اُف در شبکه دو سیما در سال 1393 با عرصه اجرا خداحافظی کرد.
  4. وی معتقد است که اجرا آن چیزی نبوده است که از دنیای هنر میخواسته و تصمیم جدی او از ابتدا حضور در دنیای بازیگری بوده است.
  5. علی شادمان و هستی مهدوی فر جز بهترین دوست های وی هستند.
  6. در بین خواننده ها همایون شجریان و بچه هایی که موسیقی تلفیقی می خوانند را خیلی دوست دارد.

  7. موسیقی پاپ ایرانی خیلی گوش نمی دهد.

  8. در هنرستان چند فیلم کوتاه ساخت و اول فکر می کرد کارگردانی را دوست دارد ولی بعد دید اعصاب کارگردانی ندارد.

  9. در خانواده ای بزرگ شد که همه بزرگسال بودند و بیشتر هم بازی هایش عمه، دایی، مادر و پدر و عمو اش بودند.

  10. این بازیگر در سال 1385 اجرای برنامه زنگ بچه ها را به تنهایی برعهده گرفت و با اجرای زنده و موفق این برنامه در شبکه یک توانست لقب مشهورترین کودک ایران را از آن خود کند.
  11. او برای آثار کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، داریوش فرهنگ، بهرام بهرامیان و … در سنین خردسالی نقش آفرینی کرده است.
  12. در نواختن ساز ویلن تبحر دارد.
  13. شرط ازدواج فاطیما بهارمست این است که بعد از ازدواج طبقه بالای خونه پدرش زندگی کند.
  14. فاطیما بهارمست و وحید منتظری در 5 تئاتر با همکاری داشتند.
  15. فاطیما بهارمست و فرزاد حسنی در شبکه جام جم برنامه «من خوبم، تو خوبی» را با هم اجرا کردند.
  16. فاطیما بهارمست و مونا کرمی در سریال از سرنوشت به عنوان بازیگر حضور داشتند.
  17. فاطیما بهارمست و علی شادمان جز هنرمندانی هستند که از کودکی کار بازیگری را شروع کردند.

مصاحبه فاطیما بهار مست

مصاحبه فاطیما بهار مست هم به صورت متنی و هم به صورت گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه شما مصاحبه این بازیگر را با خبرگزاری ایرنا به تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ به بهانه بازی در سریال از سرنوشت می خوانید:

فاطیما بهارمست در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا، با اشاره به حضور در فصل دو تا چهار از سرنوشت ۴ گفت: این سریال چهار بازیگر اصلی جوان دارد. هاشم و سهراب و نغمه و آرزو چهار بازیگر اصلی هستند. من و دارا حیایی و کیسان دیباج در فصل دو به سریال اضافه شدیم. این که داریم در کنار هم و در کنار عوامل سریال بزرگ می شویم خیلی جذاب است. انگار نقش هایمان روی زیست خودمان هم تاثیر گذاشته است. کم کم مرز بین زندگی و بازیگری را داریم گم می‌کنیم. من خودم نمی‌دانم در زندگی عادی به عنوان فاطیما کاری را دارم انجام می دهم یا به عنوان نغمه.

بهارمست با بیان این که برای من ایفای نقش نغمه در چند موقعیت سنی جذاب بود اظهار داشت: این شخصیت در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گرفت. بازی در سه فصل متوالی کار را برایم هم سخت و هم آسان کرد. من در طی سال‌های مختلف باید تمامی لحظات زندگی شخصیت نغمه را بازی می‌کردم. اما از این جهت که به پروژه عادت کردم آسان بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بین بازی در سریال آخرین بازی و از سرنوشت۲ پنج سال فاصله افتاد توضیح داد: در آن پنج سال داشتم تئاتر کار می کردم. من در بازیگری و اجرا پیشینه کودکی‌ام را داشتم. فکر کردم باید یک گذری داشته باشم و به صورت جدی‌تر به بازیگری نگاه کنم. در آن ۵ سال هم درس خواندم و هم در تئاتر بازی کردم.

تجربه بازیگری کودکی ام را به حساب نمی‌آورم

بهارمست با بیان اینکه تجربه بازیگری در دوران کودکی ام را خیلی به حساب نمی آورم افزود: در کودکی همه چیز غریزی است. کارگردان یک بچه بامزه و باهوش را یک جایی قرار می‌دهد و از او کار جدی نمی خواهد. اما وقتی بزرگ می شوی، نقش هایی پیشنهاد می‌شود که جدی تر است. باید خم و چم نقش دستت بیاید تا بتوانی درست اجرایش کنی.

وی با بیان این که حدود چهار سال است که دارم نقش نغمه را بازی می کنم اظهار داشت: در چهار سال گذشته به صورت کاملا خودخواسته ترجیح دادم فقط همین نقش را بازی کنم. به لحاظ سنی در دوران اوایل جوانی هستم. نمی‌دانم من دارم یک سری ویژگی ها را به نغمه می دهم یا یک سری ویژگی ها از نغمه به زندگی من می آید. خودم چند وقت پیش داشتم به این موضوع فکر می‌کردم. نغمه دارد تنها بودن و استقلال داشتن در جامعه را یاد می گیرد. این چیزی است که می تواند در زندگی خود من هم وجود داشته باشد. من به استقلال خودم در زندگی افتخار می کنم و نمی‌دانم این نکته از من به نغمه رسیده یا نغمه این ویژگی را به من بخشیده است.

نغمه سخت گیر است

بهارمست درباره تفاوت‌های شخصیت واقعی خودش با نغمه گفت: برای شخصیت نغمه یک سری خط قرمزها تعریف شده است. مثلا او دروغ نمی گوید. ولی من خیلی خط قرمزهای مشخص این شکلی ندارم. من زندگی را ساده می گیرم ولی نغمه سخت گیر است. نغمه دختری است که به مسائل خیلی فکر می کند. بیشتر از این که با احساساتش تصمیم بگیرد فکر می‌کند تا به نتیجه های دیگری برسد. این مساله همزمان با احساساتی بودنش اتفاق می افتد.

وی افزود: در این فصل نغمه را از ابتدای کار تا انتها انگار در حال سفر می بینم. سعی کردم جوری بازی اش کنم که این سفر و گذر در شخصیت عیان شود. نغمه ای که در قسمت اول می‌بینیم با نغمه قسمت آخر متفاوت است.

فاطیما بهارمست و دارا حیایی در پشت صحنه
فاطیما بهارمست و دارا حیایی در پشت صحنه

قصه‌ عاشقانه همیشه مخاطب خودش را دارد

این بازیگر درباره استقبال مخاطبان از سریال توضیح داد: اصولا ملودرام و قصه‌های عاشقانه همیشه مخاطب خودش را دارد. اگر قصه عاشقانه درست گفته شود، مخاطب همیشه دوست دارد دنبالش کند. اما درآوردن رابطه عاشقانه بین دو نفر کار بسیار سخت است. چون اگر قابل باور نباشد، مخاطب پس می زند. شخصیت های قصه در سریال از سرنوشت واقعی و شبیه امروز جامعه هستند. این آدم ها مدرن هستند و تصمیمات مدرن می گیرند و رفتارشان امروزی است.

قصه ما برای سه فصل طراحی شده بود

بهارمست در پاسخ به این سوال که آیا فصل پنجم سریال هم ساخته می‌شود گفت: اصلا در جریان نیستم. نمی دانم مدیران و گروه اجرایی رغبت دارند که ادامه پیدا کند یا نه. واقعیت این است که فصل چهارم هم با تدبیر نویسنده ها نوشته شد. قصه ما برای سه فصل طراحی شده بود و آخر فصل سه همه چیز به صورت کامل بسته شد. در فصل چهار عملا قصه‌های جدید شروع شده است. قصه‌ای که در سه فصل دنبالش می کردیم به سرانجام رسیده است. از طرف دیگر معتقدم وقتی مخاطب با شخصیت ها ارتباط برقرار می کند می شود آنها را در موقعیت های جدید قرار داد و قصه های جدید گفت.

بازیگری را بیشتر از اجرا دوست دارم

این بازیگر با یادآوری این نکته که هشت سال است که اجرا نمی کند اظهار داشت: دلیل اجرا نکردن من خیلی پیچیده نیست. یک جایی به نظرم رسید که بازیگری را بیشتر از اجرا دوست دارم. می‌خواهم به جای مجری بودن، نقشی را کشف کنم و با درآوردن یک نقش سر و کله بزنم. بازیگری روز به روز برایم جذاب تر می‌شود و دوست دارم نقش های مختلف را تجربه کنم.

مصاحبه فاطیما بهارمست با تی وی پلاس

مصاحبه فاطیما بهار مست با برنامه دیدآرت 

 

عکس های فاطیما بهارمست

عکس های فاطیما بهارمست
عکسهای فاطیما بهارمست در اینستاگرام
عکس های فاطیما بهارمست
عکس جدید فاطیما بهارمست
عکس های فاطیما بهارمست
عکس های فاطیما بهارمست
عکس های فاطیما بهارمست
 عکس از فاطیما بهارمست
عکس های فاطیما بهارمست
تصاویری از فاطیما بهارمست
عکس های فاطیما بهارمست
فاطیما بهارمست


فاطیما بهارمست در نمایش توارد
فاطیما بهارمست در نمایش توارد


فاطیما بهارمست در نمایش  ریال مادرید ١١ بارسلونا ١
فاطیما بهارمست در نمایش ریال مادرید ١١ بارسلونا ١


فاطیما بهار مست در نمایش چرا که صدای تو با صدای من آشناست
فاطیما بهار مست در نمایش چرا که صدای تو با صدای من آشناست


فاطیما بهارمست دربرنامه دیده شو
فاطیما بهارمست دربرنامه دیده شو

پرسش های متداول

فاطیما بهارمست چند سال دارد؟
فاطیما بهارمست متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ است و 27 سال سن دارد.
قد فاطیما بهارمست چقدر است؟
قد فاطیما بهارمست حدودا 170 سانتی متر است.
نقش فاطیما بهارمست در سریال شهباز چیست؟

مهری آذرمنش، نقش فاطیما بهارمست در سریال شهباز است.




سخن آخر

بیوگرافی و عکسهای فاطیما بهارمست بازیگر و مجری سابق تلویزیون که با اجرا در برنامه عموپورنگ در سن کودکی به شهرت رسید را در این مطلب بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی دارا حیایی از بازیگری تا مدل و شهرت با عکس خانوادگی را نیزمطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر توانا هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری اش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد