جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح ۳۵ پروژه نیمه تمام ورزشی استان تا پایان امسال با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان

افتتاح ۳۵ پروژه نیمه تمام ورزشی استان تا پایان امسال با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۳۵ طرح ورزشی نیمه تمام استان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید که دولت برای تکمیل و تجهیز این طرح‌های راکد هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داد.

قاسمعلی برزمینی در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، افزود تاکید و مصوب شد با تخصیص اعتبارات استانی و ملی تا پایان امسال ۳۵ پروژه ورزشی را با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری برسانیم که اکثر این پروژه ها بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۲۱۸ میلیارد تومان ره‌آورد سفر ریاست جمهوری برای حوزه ورزش و جوانان بود که برای تکمیل ۲۰ پروژه نیمه تمام تخصیص های خوبی گرفتیم. تعدادی از این پروژه ها در هفته دولت و دهه فجر پارسال و بخشی هم در هفته دولت و دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سالن تختی بندرترکمن، ساختمان آکادمی والیبال گنبدکاووس، سالن ورزشی ۶ هزار نفره گرگان و ۳۵ خانه ورزش روستایی از جمله این طرح‌ها است که برخی از آن‌ها با وجود پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد سال‌ها به حال خود رها شده بود.

وی گفت: یکی از پروژه های مهم سالن تختی بندرترکمن است که در هفته دولت امسال بعد ۱۸ سال به بهره برداری می‌رسد و آکادمی والیبال گنبدکاووس نیز در دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: گلستان ۱۱۰ طرح ورزشی نیمه تمام دارد که از این نظر در رده نخسن کشور قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود:جذب ۲۳ ورزشکار قهرمان در دستگاه‌های دولتی، عضویت ۱۵۰ ورزشکار قهرمان ثابت در تیم ملی، تکمیل ۲۰ طرح ورزشی نیمه تمام ورزشی در دولت سیزدهم از جمله فعالیت ورزش گلستان در دولت سیزدهم برشمرد.

برزمینی اظهار کرد: استان گلستان ۵۰ هیات ورزشی فعال با ۷۱ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: سالن ۶ هزار نفره گرگان پس از ۱۰ سال در سفر رئیس جمهور ۱۵۰ میلیارد تومان مصوب داشت و پیمانکار قرار داد بسته و عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد. این پروژه در دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: ۳۵ خانه ورزش روستایی تا به حال در استان افتتاح شده و یک میلیار تومان برای تجهیزات خانه های ورزش روستایی در نظر گرفته شد. 

برزمینی با بیان اینکه برخی پروژه ها بیش از یک دهه بلاتکلیف است، افزود: ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات متوازن به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرده و اعتبارات عمرانی ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ چند برابر شده است.

 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب