جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بهره‌برداری از ۳۵ پروژه ورزشی تا پایان سال در استان گلستان

در جلسه استاندار گلستان و معاونین وزیر ورزش و جوانان تاکید شد:

بهره‌برداری از ۳۵ پروژه ورزشی تا پایان سال در استان گلستان

در نشست استاندار گلستان با معاونین وزیر ورزش و جوانان پیرامون پروژه های ورزشی در استان برگزار و تأکید شد تا پایان سال جاری ۳۵ پروژه ورزشی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

جلسه کارگروه بررسی پروژه های عمرانی استان گلستان با حضور دکتر زنگانه استاندار محترم، دکتر فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان، در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

علی محمد زنگانه در جلسه کارگروه بررسی پروژه های عمرانی از محل اعتبارات ملی استان گلستان با حضور دکتر فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ، خانم ملارمضانی مدیر کل  بودجه وزارت ورزش، شکیبامهر مدیر کل دفتر فنی وزارت ، عسکریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد : در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان بیش از ۲۱۸ میلیارد تومان مصوبه به حوزه ورزش اختصاص یافت که امیدواریم با تخصیص سریع تر اعتبارات بتوانیم زمینه تسریع در بهره برداری را فراهم کنیم.

وی افزود: حمایت وزارت ورزش و جوانان و دکتر هاشمی سرپرست وزارتخانه در تخصیص اعتبارات ملی به گلستان و استفاده از اعتبارات متوازن به تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان کمک می کند.

استاندار گلستان اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته یک میلیارد تومان به تجهیز خانه های ورزش روستایی تخصیص می یابد و تلاش داریم بزودی ۳۵ خانه ورزش را در ۳۵ روستای استان برای استفاده عموم مردم خصوصا جوانان به بهره‌برداری برسانیم.

دکتر زنگانه یادآور شد: در ۲ سال گذشته ۲۰ پروژه ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسیده و تا انتهای سال نیز ۳۵ پروژه دیگر افتتاح خواهد شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب