جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > دوچرخه سواران گرگانی از تسهیلات خرید کالا بهره‌مند می‌شوند

رئیس هئیت دوچرخه سواری گرگان:

دوچرخه سواران گرگانی از تسهیلات خرید کالا بهره‌مند می‌شوند

رئیس هئیت دوچرخه سواری گرگان گفت: شرایطی را فراهم ساختیم که افرادی که دوچرخه سواری انجام می‌دهند بتوانند از تسهیلات لوازم خانگی برخوردار باشند.
محمد رحیمیان گفت: تقریباً سه ماه است که مسئولیت هیئت را برعهده گرفتم و در ابتدای مسیر این هیئت فاقد امکانات و حتی مکان مناسب بود و تلاش کردیم که اتفاقات خوبی را در این هیئت رقم بزنیم.

رئیس هئیت دوچرخه سواری گرگان ادامه داد: در شرایطی مسئولیت هیئت دوچرخه سواری را برعهده گرفتم که تقریباً استان از ورزشکاران ساماندهی شده در این رشته آماری در اختیار نداشت و با وجود اینکه در این رشته ورزشی سابقه‌ای نداشتم تلاش کردم با روحیه جهادی خدمت‌گزار باشم و در این راستا برای نخستین بار اقدام به ارائه ۵۰۰ فقره تسهیلات خرید دوچرخه با کارمزد دو درصد بود.

رحیمیان بیان کرد: همچنین شرایطی را فراهم ساختیم که افرادی که دوچرخه سواری انجام می‌دهند بتوانند از تسهیلات لوازم خانگی برخوردار باشند و برای دریافت این تسهیلات شرطش داشتن دوچرخه و استفاده از آن است.

وی افزود: از دیگر موضوعاتی که در سطح شهر گرگان پیگیری می‌کنیم ایجاد پارکینگ دوچرخه است و در تلاش هستیم با ایجاد پنج تا ۱۷ پارکینگ زمینه استفاده از دوچرخه را از محل کار تا منزل افزایش دهیم.

این مقام مسئول یادآور شد: طرح زوج و فرد برای آموزش دوچرخه سواری برادران و خواهران را پیگیری می‌کنیم و همچنین برگزاری دوره مربی‌گری از دیگر موضوعاتی است که پیگیری می‌کنیم و هزینه شرکت در این دوره‌ها را هیئت دوچرخه سواری تقبل می‌کند.

رحیمیان بیان کرد: همایش دوچرخه سواران برادران و خواهران را برگزار می‌کنیم و در نظر داریم همزمان با افتتاح مکان آموزشی این همایش را برگزار کنیم.گلستان ما


برچسب ها
نسخه اصل مطلب