جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تجربه مشترک ستاره تیم زنان اسپانیا با مجتبی جباری

تجربه مشترک ستاره تیم زنان اسپانیا با مجتبی جباری

ورزش سه نوشت: زننده گل قهرمانی تیم زنان اسپانیا در فینال جام جهانی، سرنوشت مشابهی با یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ استقلال دارد.

ماجرای ویژه اولگا کارمونا، زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی، و تاخیر اسپانیایی‌ها در اعلام خبر درگذشت پدر این بازیکن به ماجرای مجتبی جباری و مواجه شدن با خبر تلخ از دست دادن پدرش شباهت بی‌کم‌وکاستی دارد.

تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در حالی فینال جام جهانی 2023 استرالیا را با برتری برابر انگلیس به سود به پایان برد که اولگا کارمونا، کاپیتان 23 ساله این تیم و زننده تک گل این تیم، پس از مسابقه با شوک خبر از دست دادن پدر خود مواجه شد تا اردوی قهرمان جهان تحت تاثیر این اتفاق ناگوار قرار بگیرد.

این اتفاق اما برای فوتبال‌دوستان ایرانی یک نمونه مشابه و ملموس دارد. جایی که مجتبی جباری، ستاره بی چون و چرای استقلال در دهه 80، پس از قهرمانی با آبی‌ها در جام حذفی سال 87 با خبر درگذشت پدر خود مواجه شد.

در آن زمان هم استقلالی‌ها پس از اطلاع از این موضوع، به خواست و مدیریت علیرضا منصوریان این خبر را با مجتبی جباری در میان نگذاشتند. از اتفاق، مجتبی در آن مسابقه یکی از بهترین بازی‌های دوران حضور در استقلال را به نمایش گذاشت و با یک گل و پاس گل، استقلال را به قهرمانی رساند.

258 258

منبع: khabaronline-1804292

برچسب ها
نسخه اصل مطلب