جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > تبیین ویژگی های مسئول و دولت انقلابی رویکرد اصلی برنامه‌های فرهنگی هفته دولت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

تبیین ویژگی های مسئول و دولت انقلابی رویکرد اصلی برنامه‌های فرهنگی هفته دولت

حجت‌الاسلام قربانی گفت: اصلی‌ترین رویکرد کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت باید تبیین شاخص‌ها و مولفه‌های یک فرد، مسئول و دولت انقلابی باشد.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در جلسه کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: انقلابی بودن، انقلابی ماندن، ایمان به انقلاب اسلامی با همه وجود، مسئولیت‌پذیری و ... برخی از ویژگی‌های برجسته شهیدان رجایی و باهنر بود و اصلی‌ترین رویکرد ما باید تبیین شاخص‌ها و مولفه‌های یک فرد، مسئول و دولت انقلابی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: هر چه تعداد نیروهای انقلابی بیشتر شود و نیروهای انقلابی با شاخص‌هایی که گفته شد رشد کنند و همچنین این گفتمان در جامعه بروز و ظهور پیدا کند، به همان نسبت اعتماد و امید مردم نیز به نظام اسلامی و مسئولان بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حمله توپخانه‌های دشمن به انتخابات پیش‌رو، گفت: هرچه جلوتر می‌رویم دشمن هم هجمه‌هایش را علیه انقلاب اسلامی و مسئولان بیشتر می‌کند و ما باید خود را برای مواجهه‌ای سخت و پیچیده با دشمن آماده کنیم.

حجت‌الاسلام قربانی ادامه داد: اگر برنامه‌های هفته دولت به خوبی برگزار و دستاوردهای نظام به اطلاع مردم رسانده شود، نتیجه آن را در افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام و مقاطعی مانند انتخابات خواهیم دید.

 وی تاکید کرد: همه اقدامات و برنامه‌های ما باید پیوست فرهنگی و تبیینی داشته باشد. اتفاقات بزرگ و خوبی در حوزه‌های مختلف از صنعت گرفته تا راهسازی و ... در کشور انجام شده است اما هجمه‌های دشمنان آنقدر زیاد است که بعضاً نسبت به این دستاوردها غفلت می‌کنیم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در تدوین و اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دولت باید تنوع، ابتکار و خلاقیت را سرلوحه کار قرار دهیم. ضمن اینکه هر اقدام ما از تهیه و چاپ بنر گرفته تا برگزاری مراسمات مختلف باید انتقال دهنده مفاهیم مربوط به انقلاب اسلامی باشد. نکته مهم دیگر این است که برنامه‌ها نباید فقط در گرگان متمرکز شود؛ ما باید برای مخاطب دو میلیون نفری در استان برنامه داشته باشیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب