جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی در «نفوذ» + تصاویر جدید

بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی در «نفوذ» + تصاویر جدید

بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی در «نفوذ» + تصاویر جدید
سکانس‌هایی از سریال «نفوذ» که مربوط به «سایت کبکان» است با حضور بازیگران ایرانی و خارجی ضبط می‌شود. هنرپیشه‌های خارجی این سریال از میان بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شده‌اند که به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند و این بخش‌ها با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

 روابط‌عمومی مرکز سیما فیلم از پخش سریال جدید این مرکز در پاییز ۹۹ خبر می‌دهد.
«نفوذ» به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری ساخته می‌شود و هم اینک در دکورهای ساخته شده در چالوس با حضور بازیگران خارجی در حال ضبط است.
محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده مجموعه‌ی «نفوذ» درباره مراحل آماده‌سازی این مجموعه توضیح داده است: تصویربرداری تا نیمه اسفندماه به اتمام می‌رسد. با توجه به این که سریال بخش جلوه‌های ویژه بصری سنگینی دارد، کار پرزحمت و زمان‌بری خواهد بود. سید محمد امامی مسئولیت این بخش را عهده‌دار است.
علی‌اکبری ادامه داد: تمام کارهای مربوط به «سایت کبکان» به صورت جلوه‌های ویژه بصری در حال انجام است و برای اولین بار سریال تلویزیونی این حجم کار سی‌جی دارد. تلاش می‌کنیم سریال برای پاییز ۹۹ آماده و از شبکه یک پخش شود.
تهیه‌کننده «نفوذ» افزود: نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر بازیگران خارجی هستند. در حال حاضر علاوه بر بازیگران خارجی صالح میرزاآقایی، علیرام نورایی، امین اسکندریان و کاوه سماک باشی جلوی دوربین هستند. مسئولیت تامین و هماهنگی بازیگران خارجی برعهده سیدکریم قاسم‌زاده بوده است.




برچسب ها
نسخه اصل مطلب