جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > در هفته دولت دو هزار و 525 پروژه افتتاح شده و ۴۰ پروژه هم کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار گنبدکاووس در قرارگاه شهید همدانی

در هفته دولت دو هزار و 525 پروژه افتتاح شده و ۴۰ پروژه هم کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار گنبدکاووس اظهار کرد: در هفته دولت دو هزار و 525 پروژه افتتاح شده و ۴۰ پروژه هم کلنگ زنی خواهد شد و مجموع این دو پروژه‌ها دو هزار و 863 نفر شغل ایجاد می‌کند.

فرماندار گنبدکاووس گفت: تاکنون ۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات دوره نخست سفر رییس جمهور در اسفندماه سال ۱۴۰۰ به استان در این شهرستان تخصیص یافته است.

مهدی دهرویه در قرارگاه شهید همدانی ویژه هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: در هفته دولت دو هزار و 525 پروژه افتتاح شده و ۴۰ پروژه هم کلنگ زنی خواهد شد و مجموع این دو پروژه‌ها دو هزار و 863 نفر شغل ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: در هفته دولت  سال گذشته، ۲۱۷ پروژه با اشتغال‌زایی ۷۹۵ نفر در شهرستان گنبدکاووس داشتیم.

دهرویه عنوان کرد: جمع مصوبات سفر رئیس جمهور در گنبدکاووس، هزار و 804 میلیارد تومان با ۶۷ مصوبه بود که ۴۰۵ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

فرماندار گنبدکاووس گفت: در دولت سیزدهم پنج حلقه چاه با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان گنبدکاووس حفر شده که ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبی شهرستان اضافه کرده است.

طبق گفته وی ۲۷۵ لیتر بر ثانیه کمبود آب در شهرستان وجود داشت که هم اکنون این عدد کاهش یافته است.

دهرویه متذکر شد: در طرح آبرسانی نوار مرزی حفر چهار حلقه چاه در دست انجام است که ۶۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار گنبدکاووس گفت که در سال ۱۴۰۰ میزان ۱۸۳ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ میزان ۲۷۸ میلیارد تومان و در سال جاری ۲۹۷ میلیارد تومان جذب تملک دارایی در شهرستان بوده است.

فرماندار گنبدکاووس گفت: ۱۴ روستای شهرستان گنبدکاووس با 10 هزار و 200 نفر جمعیت به وسیله تانکرهای آبرسانی خدمات دهی می‌شوند و آب لوله کشی ندارند.


 
فرماندار گنبدکاووس گفت: هیات دولت در سفر به گلستان ، ۶۶ مصوبه به ارزش ۱۸۰۴ میلیارد تومان تنها برای گنبد داشت که این پروژه ها تا کنون ۴۰۵ میلیارد تومان تخصیص دریافت کرده اند

مهدی دهرویه افزود: اعتبارات تملک دارایی شهرستان از ۱۸۲ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۲۹۷ میلیارد تومان در سال‌جاری رسیده است

وی اظهار کرد: از سرمایه گذاران در حوزه کشاورزی و دامپروری استقبال می کنیم

فرماندار گنبدکاووس بیان کرد: میدان دام گنبد جزو ۳ میدان دام برتر کشور است و در راستای توسعه آن زمینی به وسعت ۲۵ هکتار تخصیص یافته که با همکاری بخش خصوصی اجرایی خواهد شد

خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته مشکلات حقوقی و قانونی احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت رفع گردید و اعتبار اولیه ۱۸۰ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده است

همچنین نیاز آبی شهرستان گنبد کاووس ۸۵۰ لیتر بر ثانیه و تولید آب ۶۲۰ لیتر بر ثانیه بود که با حفر ۲۶ چاه تلاش شد، تنش های آبی مرتفع شود

برچسب ها
نسخه اصل مطلب