جستجو
رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > اختصاص رتبه برتر بانک مسکن سیستان و بلوچستان در پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن

اختصاص رتبه برتر بانک مسکن سیستان و بلوچستان در پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن

مدیر شعب بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از زمان آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن توانسته ایم به حول قوت الهی و مشارکت هم استانی های عزیز در پیشرفت طرح رتبه برتر کشوری در پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص دهیم .

به گزارش رویداد ایران سیاووش زراعتی افزود : امسال برای خرید مسکن در مرکز استان مبلغ ۸ هزار میلیارد ریال برای زوجین از محل اوراق حق تقدم تسهیلات پرداخت می شود .

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: تعداد ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر در استان سیستان و بلوچستان ثبت نام و مورد تایید وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته آند که بیش از ۱۷۸ تعاونی مسکن , شرکت های سرمایه گذاری در حوزه ساخت مسکن در قالب اجرای طرح به بانک مسکن معرفی شده آند.

زراعتی تایید کرد : تاکنون برای تعداد ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد آپارتمان اعتقاد قرار داد انجام شده که در این راستا مبلغ ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم.

وی در ادامه بیان کرد : تمامی وزارتخانه ها اعم از وزارت راه و شهرسازی بایستی در ساخت طرح نهضت ملی مسکن با بانک مسکن در جهت توسعه استان همگام باشند تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم .

زراعتی در رابطه با مشارکت بانک در زمینه خدمات مسوولیت های اجتماعی افزود : اجرا و احداث بزرگراه زابل _ زاهدان به طول ۱۰۰ کیلومتر , آبرسانی خاش, ساخت دو باب مدرسه , احداث و تکمیل باشگاه ورزشی در زابل و ۵ شهرستان آن از جمله اقدامات مهم در سال جاری می باشد .

وی در پایان یاد آور شد : مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای هزینه‌های اجرای طرح آبرسانی خاش توسط بانک مسکن پرداخت خواهد شد

برچسب ها
نسخه اصل مطلب