جستجو
رویداد ایران > استان ها > بهره مندی ۶۹۰۰۰ نیازمند کرمانشاهی از برکات زکات

بهره مندی ۶۹۰۰۰ نیازمند کرمانشاهی از برکات زکات

بهره مندی ۶۹۰۰۰ نیازمند کرمانشاهی از برکات زکات
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال بیش از ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان زکات از مودیان کرمانشاهی جمع آوری شده، گفت: با این میزان زکات ۸۹ پروژه عمرانی عام المنفعه ساخت و همچنین حدود ۶۹ هزار نفر از برکات این واجب الهی بهره مند شده اند.
محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: زکات واجب جمع آوری شده از مودیان به منظور رفع فقر و ساخت و تعمیر پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه می شود.


رخصی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مودیان کرمانشاهی بیش از ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، عنوان کرد: از این میزان ۱۹ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان به منظور رفع فقر و محرومیت هزینه شده است.


وی تاکید کرد: حدود ۶۹ هزار نیازمند در استان به منظور تامین هزینه های درمانی، کمک به تحصیل، ساخت و تعمیر مسکن، آزادی زندانیان غیر عمد و.. از برکات زکات بهره مند شدند.


مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بیش از سه میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان از زکات جمع آوری شده در سال جاری به منظور تعمیر و ساخت ۸۹ پروژه عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.


محسن رخصی بیان کرد: احداث مسجد، حسینیه ،خانه عالم و غسالخانه تنها بخشی از پروژه های است که از برکت زکات برای استفاده عموم مردم ساخته شده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب