جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > نرخ کرایه اتوبوس برای زائران اربعین در گلستان اعلام شد

نرخ کرایه اتوبوس برای زائران اربعین در گلستان اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان و مسوول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین، نرخ کرایه اتوبوس از مقصد این استان به مرزهای خروجی کشور در ایام اربعین حسینی را اعلام کرد.

عادل مصدقی اظهار کرد: فعالیت اعزام کاروان‌های این استان به مرزهای غربی کشور از ۲۷ مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: برای اعزام مشتاقان و عاشقان به حضور در مراسم راهپیمایی اربعین، سه مدل اتوبوس با ظرفیت‌های ۲۵، ۳۰ و ۴۲ نفره در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مبدا حرکت اتوبوس‌های زائران گلستانی ۲ شهرستان گرگان و گنبدکاووس و مقاصد در نظر گرفته، مرزهای مهران در استان ایلام، خسروی در استان کرمانشاه و شلمچه در استان خوزستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان یادآور شد: برای کاروان‌های اعزامی از مبدا گنبدکاووس ۲ مرز مهران و خسروی در نظر گرفته شده و کاروان‌های اعزامی از گرگان به هر سه مرز اعزام می‌شوند.

مصدقی افزود: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هشت میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز خسروی برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هفت میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره پنج میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز شلمچه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره هفت میلیون و ۲۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مسوول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین گلستان گفت: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گنبدکاووس به مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره ۹ میلیون ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مصدقی یادآور شد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گنبدکاووس به مرز خسروی برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هشت میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین حسینی از فردا شنبه (۲۱ مرداد ماه) آغاز خواهد شد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سماح به نشانی www.samah.ir مراجعه و اقدام به پیش خرید کنند.ایرنا

برچسب ها
نسخه اصل مطلب