جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۳ پروژه آموزشی بانک پاسارگارد در هفته دولت در گلستان افتتاح می شود

در نشست با تیم کارشناسی اعزامی بانک پاسارگارد

۳ پروژه آموزشی بانک پاسارگارد در هفته دولت در گلستان افتتاح می شود

مدیر کل نوسازی مدارس گلستان در نشست با تیم کارشناسی اعزامی بانک پاسارگارد از افتتاح ۳ پروژه آموزشی در هفته دولت که بصورت مشارکتی با این بانک در حال ساخت است خبرداد.

وحید فراهی اظهار کرد: کار نیکوی انفاق و کمک به مردم، موهبتی است که خداوند بزرگ، نصیب هر کسی نخواهد کرد که خداوند این موهبت را در دل مدیریت و کارکنان محترم بانک پاسارگارد قرار داده است.

وی در ادامه نشست با نمایندگان بانک پاسارگارد افزود: آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پرمحبت و دستان گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند، به یقین در پیشگاه حق تعالی، عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردار می شوند.

فراهی از عمل خداپسندانه این بانک در احداث سه مدرسه درسیل سالهای گذشته استان که تحویل دانش آموزان شده بود تشکر کرد و گفت: در حال حاضر بانک پاسارگارد در سه مدرسه دیگر هرکدام با شش کلاس درس و ۷۴۵ مترمربع زیر بنا جمعا به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستانهای بندرگز و آق قلا بصورت تمام خیری در حال تکمیل است که امیدواریم این امر ادامه داشته باشد. 

قابل ذکر است؛ بانک پاسارگارد یکی از بانک های فعال و پیشرو در زمینه مدرسه سازی است و بارها از سوی متولیان امر مورد تجلیل قرار گرفته، در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی خود، تاکنون در ساخت، تکمیل و بازسازی بیش از ۴۹ مدرسه در سطح کشورمشارکت داشته است.برنا

برچسب ها
نسخه اصل مطلب