جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > خیرین سلامت، نهضت ساخت در حوزه سلامت استان راه انداخته اند 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛ 

خیرین سلامت، نهضت ساخت در حوزه سلامت استان راه انداخته اند 

در جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان دکتر سعید گل فیروزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: خیرین سلامت در حوزه های مختلف و در شهرستان های استان بویژه شهرستان مراوه تپه، نهضت ساخت در حوزه سلامت راه انداخته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های خیرخواهانه خیرین سلامت استان گفت: خیرین سلامت یاریگر ما در بخش سلامت استان هستند و اقدامات و پروژه های خیلی خوبی در حوزه زیرساختی و تأمین تجهیزات توسط این عزیزان به اتمام رسیده و یا در حال رقم خوردن است و حضور پررنگ آنان که با نیت خیر و با خلوص دل و اشتیاق کار می کنند جزء باقیات و الصالحات این عزیزان است. 
  
دکتر گل فیروزی در این جلسه از هیأت مدیره مجمع خیرین استان به عنوان معتمدین، متنفذین و افراد تأثیر گذار جامعه یاد نمود و اظهار کرد: در قالب جهاد تبیین که از منویات مقام معظم رهبری است، ما نیازهای بخش سلامت را به شما اعلام میکنیم و مجمع خیرین سلامت در این قالب نیازهای جامعه سلامت را برای خیرین استان تبیین کند تا نیازهای این حوزه به درستی مرتفع گردد. 
 
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جذب حداکثری افزود: باید تلاش نماییم افراد جدیدی که تمایل به فعالیت در کارهای خیرخواهانه دارند را در قالب های مختلف استفاده و جذب نمایم و افراد جدیدی در این عرصه ورود کنند، ظرفیت استان ما در کارهای خیرخواهانه فراتر از این است.  
 
وی در پایان از تلاش خبرنگارانی که در عرصه های مختلف به حوزه سلامت استان در بازنشر اخبار کمک مثبت و خیر می کنند قدردانی کرد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب