جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۲۰۰ نفر از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی تقدیر خواهند شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

۲۰۰ نفر از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی تقدیر خواهند شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ۲۰۰ نفر از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی تقدیر خواهند شد و این مراسم پنجشنبه با عنوان پیشگامان حضور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت «۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» گفت: موضوع خبر و خبرنگار یک جایگاه مهم و ویژه ای است و همه اتفاقات ماندگار شده از ابتدای تاریخ تا کنون، مرهون خدمات و تلاش های خبرنگاران است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نقش بی بدیل خبر و خبرنگار در دنیا جای کتمان کردن نیست و نقش استوار و کلیدی م مهمی را برعهده دارد.

 

وی ادامه داد: اهمیت رسانه و خبرنگار به فرموده قرآن کریم از باب بعد دینی تعظیم شعائر الهی که نشان دهنده تقوای انسان ها است، خبرنگاران بازوان توانمند جمهوری اسلامی ایران هستند و در مسیر خدمت به آنها کمک می کنند.

 

حجت الاسلام قربانی اظهارداشت: نکته مهم این است که اگر قرار باشد خبر و نکته ای به سرانجام برسد و خروجی خوبی داشته باشد، به نوع نیت و نگاه خبرنگاران بستگی دارد که بر اساس حب و بغض شخصی است یا بر اساس رفع گره ای از زندگی مردم است.

 

وی با اشاره به 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس یک نیاز تشکیل شده و 14 ماموریت دارد.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: شورای هماهنگی در همه مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی همچون؛ 12 فروردین، هفتم تیر، هفته دولت، 13 آبان، عید قربان تا غدیر، روز قدس، 22 بهمن و همه بزنگاه ها حضور دارد و هر جایی که شرایط برای مردم فراهم باشد حضور یافته است.

 

وی با بیان اینکه این شرایط در اربعین حسینی ایجاد شد و مردم بهره مند شدند، گفت: این فناوری امسال در برنامه غدیر در قالب جشن چند کیلومتری در شهرهای مختلف حتی فاخرتر از اربعین حسینی در گلستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام قربانی ادامه داد: برای هر چه بیشتر به میدان آمدن مردم نیاز به تحول و نوآوری و طراوت در طراحی ها و برنامه ها است تا مردم بیشتر جذب شوند.

 

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف؛ ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم شعائر و ایام الله، زنده نگهداشتن و نکوداشت مناسبت های انقلاب اسلامی به منظور تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تثبیت و تعمیق آن در بین اقشار مختلف جامعه و به ویژه نسل جوان و تقویت و تحکیم ارزش ها و ارکان اسلامی و تحقق آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب تشکیل شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و خبرنگار و رسانه بسیار به هم نزدیک است و در اجرای برنامه ها و اهداف برنامه ها اشتراکات زیادی با هم دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه در اجرا و اهداف برنامه ها اشتراکات زیادی بین این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رسانه وجود دارد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز همچون رسانه برای انتشار فعالیت هایش به عنوان یک دستگاه در ذیل نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند و نیاز به همکاری و ارتباط بیشتر با هم دارند.  

تقدیر از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی در گلستان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ۲۰۰ نفر از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی تقدیر خواهند شد و این مراسم پنجشنبه با عنوان پیشگامان حضور برگزار خواهد شد.

 حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی اظهار کرد: در فضای مراسم‌های ملی و مذهبی بخصوص در جشن‌ها برنامه باید به صورتی اجرایی شود که همه احساس کنند که در یک جشن ملی و مردمی شرکت کرده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: اقدامات شورای هماهنگی به طور قطع محدود به طراحی و چاپ بنر و پرچم نیست بلکه اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار گسترده و با اهمیت است

قربانی گفت: ما نیازمند تشکیل هیات اندیشه‌ورز نوجوانان، خواهران، اقشار و نخبگان هستیم که از نظرات و توانمندی این عزیزان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: ما باید به سمتی برویم که در مسائل مذهبی که عموم جامعه با آن درگیر هستند به صورتی شورایی، تیمی و استانی ورود کنیم و در خصوص آن مسائل اتفاقات اجرایی را رقم بزنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با قدردانی از اصحاب رسانه که نقشی مهم و کلیدی در انعکاس رویدادها، برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی دارند، اظهارکرد: همه حوادث و اتفاقاتی که در تاریخ ماندگار شده، تنها یک دلیل دارد و آن حضور کسانی است که این اتفاقات را ثبت و ضبط کرده یا سینه به سینه آن را به نسل‌های بعد انتقال داده‌اند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب