جستجو
رویداد ایران > استان ها > قم > برپایی درمانگاه سید الشهدا حفظ شعائر حسینی است

برپایی درمانگاه سید الشهدا حفظ شعائر حسینی است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه صلواتی سید الشهدا با ارائه خدمات رایگان و رسیدگی به امور مردم به نوعی حفظ شعائر حسینی محسوب می شود.

احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه بازدید از درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران ، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: مجموعه درمانگاه صلواتی سید الشهداء سال های متمادی است که برپا می شود و اتفاق مبارکی است.

وی با بیان اینکه آنچه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) رخ می دهد در راستای گرامیداشت شهادت سالار شهیدان است، تصریح کرد: اینکه یک مجموعه ای خدمت رایگان و رسیدگی به امور مردم را در برنامه خود قرار دهد یک نوع پیمودن راه حسین بن علی (ع) است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برپایی چنین مجموعه های خیریه ای؛ توجه به فرموده سیدالشهدا (ع) در راستای حل مشکلات مردم است و همان عزاداری و حفظ شعائر حسینی محسوب می شود.

وی با تاکید براینکه خیلی از افرادی که توانایی مراجعه به پزشک را در روزهای معمولی ندارند در این روز خاص در درمانگاه صلواتی سید الشهدا حضور پیدا کردند، گفت: این افراد ویزیت رایگان، داروی رایگان  و برخی نیز کمک های خاص در طول سال دریافت می کنند که در نوع خود بسیار بزرگ و شگفت انگیز است.

امیرآبای فراهانی با تاکید براینکه پاداش معنوی افرادی که در این امر خیر برای یاری مردم گام بر میدارند با امام حسین (ع) است، بیان کرد: کار خوب را باید تشویق کرد  و به خیرین توصیه می شود که در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب