جستجو
رویداد ایران > استان ها > شناخت محیط یکی از اصول برنامه ریزی مدیران است

شناخت محیط یکی از اصول برنامه ریزی مدیران است

شناخت محیط یکی از اصول برنامه ریزی مدیران است
معاون استانداروفرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: یکی از توانمندی های مورد نیاز مدیران برای برنامه ریزی صحیح، شناخت و مطالعه کامل محیطی است که در آن به خدمت می پردازند
شاهرود_حسین بابامحمدی:معاون استانداروفرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: یکی از توانمندی های مورد نیاز مدیران برای برنامه ریزی صحیح، شناخت و مطالعه کامل محیطی است که در آن به خدمت می پردازند.
مهندس نادر فخری در نشست شورای اداری بخش بیارجمند اظهار داشت: مدیر باید با اطلاع از فرصت ها و تهدیدها، نقاط قوت و ضعف را بشناسد و بر اساس امکاناتی که در اختیار دارد وهدفی که برای آن تعیین شده است به برنامه ریزی بپردازد.
وی رضایتمندی مردم را نیاز امروز جامعه برشمرد و تصریح کرد: آنچه که تاکنون مقام معظم رهبری برآن تأکید کردند اعتمادسازی در بین مردم و جلب رضایت آنان است که بخشی از آن در اختیار مدیران است و به راحتی حاصل می شود.
معاون استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت وجود روحیه جهادی و دلسوزانه در بین مسئولان، ابراز کرد: مدیر باید اندکی جسارت به خرج دهد و بتواند از اختیارات خود برای انجام کار و حل مشکلات مردم استفاده کند.
مهندس فخری سوء مدیریت را یکی از دلایل از بین رفتن اعتماد مردم دانست و افزود: خوشبختانه در استان سمنان مدیران دلسوز و پای کار هستند و با تلاش بیشتر می توان با تکیه بر اعتماد مردم به توسعه و امنیت پایدار دست یافت.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب