جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان معرفی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان معرفی شد

طی مراسمی حجت الاسلام قربانی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با حضور مسئولان ارشد استان گلستان، ائمه جمعه و برخی از چهره‌های فرهنگی و اجتماعی و فرماندهان سپاه برگزار شد.
در این مراسم از زحمات حجت الاسلام احمدرضا احمدی قدردانی شد و حجت الاسلام محمدزمان قربانی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان معرفی شد.
در این مراسم حجت الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری، نماینده شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گفت: امروز مراسم تقدیر از تلاش‌های یک نیروی خدمتگذار و مدیر فرهنگی و یک روحانی و چهره شاخص در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که مسیر خدمتگذاری را در انقلاب اسلامی سپری کردند.

 
عرب‌انصاری به عید غدیر اشاره کرد و ابراز داشت: امیرالمومنین(ع) فضای علمی بسیار وسیعی در برابر بشر قرار داد ولی بشر آن روز قدر این فرصت را ندانست.
وی متذکر شد: یکی از اشتباهات بشر این بود که از این فرصت معنوی و علمی خود را محروم کرد و شاید با ظهور حجت(عج) ما در مسیر دانش قرار بگیریم و جامعه ما سرشار از دانش و معرفت شود.
این مقام مسئول متذکر شد: شورای هماهنگی صرفا یک نهاد نیست یک مجموعه از دستگاه‌های فرهنگی است و اگر افتخاری در آن حاصل می‌شود نتیجه همدلی و تلاش گروهی است.
عرب‌انصاری خاطرنشان کرد: امروز همه ما در برابر انقلاب و آرمان‌های آن مسئول هستیم، در سال گذشته شاهد فتنه‌ای بودیم که ۷۰ کشور برای آن هماهنگی می‌کردند و با وجود این همه هزینه‌های هنگف ایران اسلامی سربلند ماند.
وی تاکید کرد: بحث قرآن سوزی و مسائل اینگونه از سر استیصال است و امروز اروپایی که تلاش می‌کرد ایران را مشغول خود کند در گرداب آشوب افتاده است
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتراحمد رضا احمدی گفت ؛ پس ازچهار دهه فعالیت در جبهه صیانت از انقلاب اسلامی پرچم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان را به حجت الاسلام محمد زمان قربانی می سپارم

حجت السلام احمدی خاطر نشان کرد از سال ۹۳ که به این سمت در استان گلستان منصوب شدم ،
در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه ظرفیت های علمی ، فرهنگی ، نخبگانی ، سیاسی ، مذهبی و منطقه ای برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی بهره مند شدیم .

وی گفت با رویکرد محبت، آرای نخبگان و تضارب افکار برنامه ‎های خود را پیش بردیم و به شکر خدا استانداران ، ائمه محترم جمعه ، مدیران کل دستگاههای اجرایی ، فرمانداران همکاری شایسته ای با شورا ی هماهنگی داشتند و از این جهت از مساعی ارزشمندشان سپاسگزارم.
دکتر احمدی با اشاره به گوشه ای از فعالیت های عملکردی خود در تقریبا ١٠ سال تصدی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد ؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه دستاوردها در راستای دفاع از نظام و عظمت آن مایه می‎گذارد تا این انقلاب به رشد و تعالی دست پیدا کند.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب