جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان >  فرصت 2 ماهه به دستگاه های متولی برای علاج بخشی  

ورود دادستانی  برای حل مشکلات 20 ساله اهالی یک روستا

 فرصت 2 ماهه به دستگاه های متولی برای علاج بخشی  

در یازدهمین نشست کارگروه حقوق عامه دادستانی مرکز استان مشکلات روستای ابراهیم آباد گرگان، بررسی شد .

به گفته محمدی رئیس شورای این روستا، به دلیل مجاورت ابراهیم آباد در مسیر دکلهای فشار  قوی برق ، گاز و مسیر  خط آهن ، نزدیک به 20 سال است که اهالی روستا  برای دسترسی به امکاناتی مانند آب ، برق و گاز محروم با مشکل مواجهند. 
او گفت:  سالهاست موضوع جابجایی روستا مطرح است اما  اهالی همچنان بلاتکلیفند  و امروز برای کمک به رفع مشکل به دادستانی متوسل شدیم. 
معاون پیشگیری و حقوق عامه دادستان مرکز استان در نشست کارگروه حقوق عامه گفت: برای بررسی مشکل امروز علاوه بر شورا و دهیار روستا ، دستگاه های اجرایی مسئول در این حوزه را نیز  دعوت کردیم تا موضوع بررسی و چاره اندیشی شود . 
مهدی سیاری افزود: در جلسه امروز دهیار و شورای روستا موضوعات  را مطرح کردند نظرات کارشناسی ادارات خدمات رسان و متولیان شنیده شد .  
سیاری ادامه داد: متاسفانه از سال 82 تا کنون  یعنی پس از گذشت  20 سال،  روستا جابجا نشده و خدمات هم به اهالی ارائه نمی شود . 
معاون دادستان مرکز استان گفت:  در جلسه امروز ،  2 ماه به ادارات متولی و خدمات رسان وقت دادیم موضوع را پیگیری کنند و کار کارشناسی خود را برای انتقال و یا ارائه خدمات در همین منطقه به ما اعلام کنند. 
مهدی سیاری افزود:  در جلسه بعدی کارگروه یعنی  2 ماه بعد، گزارش های ادارات متولی را بررسی و تا زمان رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم . 
سیاری گفت: مردم با مراجعه حضوری به معاونت پیشگیری و حقوق عامه دادستانی در مرکز استان می توانند معضلات و مشکلات عمومی محل زندگی خود را مطرح و به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند .

برچسب ها
نسخه اصل مطلب