جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کنایه‌ی اکبر گنجی به مسعود رجوی و رضا پهلوی

کنایه‌ی اکبر گنجی به مسعود رجوی و رضا پهلوی

کنایه‌ی اکبر گنجی به مسعود رجوی و رضا پهلوی

اکبر گنجی، روزنامه‌نگار مقیم خارج کشور، در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: «مسعود رجوی و رضا پهلوی از مناظره‌ی با مخالفان و منتقدان می‌گریزند.»

او نوشته است:

«رضا پهلوی و مسعود رجوی به دلایل واحدی از مناظره با مخالفان و منتقدان می‌گریزند. یکی از دلایل آنها این است که هیچ کس را هم سطح خود نمی‌دانند تا با او مناظره کنند. رضا پهلوی پادشاه است و مسعود رجوی رهبر ایران و همسرش مریم رجوی رئیس جمهور مادام العمر ایران است. یعنی در کل مخالفان جمهوری اسلامی یک زن یا یک مرد مخالف افکار و گفتار و رفتار اینها وجود ندارد که از نظر این دو هم رتبه آنها باشد.

به عنوان نمونه، مصطفی تاج زاده- دارای تحصیلات تا سطح دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران، معاون بین الملل خاتمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی وزارت کشور در دوران ریاست جمهوری خاتمی، سه بار زندان از سال ۱۳۸۸ به مدت ۷ سال و از ۱۷ تیر ۱۴۰۱ تاکنون، انسان پاک دست و مدیر توانا- از رضا پهلوی دعوت به مناظره کرد و رضا پهلوی آن را نپذیرفت.

البته سطح و شأن مسعود رجوی و رضا پهلوی را صدام حسین و نتانیاهو به آنها داده‌اند. تا وقتی اینها حاضر به مناظره‌ی با مخالفان واقعی و جدی‌شان نشوند، معلوم است که دستشان کاملاً خالی خالی است و پیشاپیش، کاملاً از نتیجه مناظره اطلاع دارند. گفت و گوی انتقادی و مستدل در قلمرو عمومی، رکن رکین دموکراسی سازی است.»

انتهای پیام

منبع: ensafnews-417513

برچسب ها
نسخه اصل مطلب