جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > امربه معروف و نهي از منكر از مصاديق امنيت در جامعه است 

امربه معروف و نهي از منكر از مصاديق امنيت در جامعه است 

حجت الاسلام و المسلمين "سيد عليرضا ادياني" در جمع كاركنان انتظامي استان گلستان، اظهار داشت: خدا را شاكرم كه در ماه تقرب و بندگي خدا و در آستانه عيد سعيد قربان و عيد غدير خم در جمع كاركنان خدوم و شريف انتظامي استان حضور پيدا كردم.

وي افزود: تمام زحمات، تلاش ها و كارهاي مجاهدانه اي كه كاركنان انتظامي از صبح تا شب انجام مي دهند ، جزء اعمال صالح مي باشد.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي فرماندهي كل انتظامي كشور با اشاره به اينكه يكي از بزرگترين اعمال، برقراري امنيت در جامعه است، ادامه داد: يكي از دلايل وجود فراجا امر به معروف و نهي از منكر است و به همين دليل لحظه به لحظه ماموريت شما امر به معروف و نهي از منكر است.
حجت الاسلام و المسلمين ادياني تصريح كرد: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم و شبيخون فرهنگي و با كمك فضاي مجازي به دنبال سست كردن ايمان و از بين بردن اميد و تغيير باورهاي اعتقادي و ديني در بين مردم است.
وي با بيان اينكه پليس بايد به دنبال خدمت بي منت و برخورد خوب و حكيمانه با مردم باشد، بيان كرد: مجموعه انتظامي با انجام عمل صالح مي تواند تمام فتنه هاي دشمن را نقش بر آب كرده و به نظام جمهوري اسلامي ايران آبرو ببخشد.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي فرماندهي كل انتظامي كشور خاطر نشان كرد: با مردم درست و برابر قانون رفتار كنيد، چراكه رفتار درست ما، اعتماد را به مردم هديه مي دهد، مردمي كه ركن اصلي جامعه هستند و شما مي توانيد با عمل صالح خود مردم را نسبت به نظام و آينده دلگرم كنيد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب