جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > هدف از نام‌گذاری دهه امامت و ولایت تقویت وحدت در امت اسلامی بوده است 

هدف از نام‌گذاری دهه امامت و ولایت تقویت وحدت در امت اسلامی بوده است 

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی اظهار داشت:هدف امام راحل در نام‌گذاری دهه امامت و ولایت تقویت وحدت امت اسلامی بوده لذا در برگزاری مراسمات و برنامه‌ها وحدت باید محور اصلی باشد.

در مراسمات و جشن‌ها باید کل دهه از عید قربان تا عید غدیر مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار بگیرد تا نشان دهنده‌ی وحدت و هم‌بستگی در استان باشد. در برنامه‌ها، جشن‌ها، فضاسازی‌ها و استفاده از نمادها باید مراقبت لازم را داشته باشید که وحدت خدشه‌دار نشود.
برنامه‌ریزی و مهندسی فرهنگی و جهت‌دهی به برنامه‌ها و مراسمات باید به گونه‌ای باشد که نشاط اجتماعی ذیل دین معنا و اجرایی شود.
با هم‌افزایی و هماهنگی ذیل ستاد با تهیه یک نقشه راه دقیق و برنامه‌ریزی و تقسیم کار درست، هم در برگزاری برنامه‌ها و هم در تامین هزینه‌ها ظرفیت دستگاه مرتبط دیده شود تا هم به دستگاه‌ها فشار مالی ایجاد نشود و هم برنامه‌ها به بهترین شکل برگذار شود.
روایتی که از استان به بیرون مخابره می‌شود باید روایتی صحیح از دل‌دادگی سنی و شیعه به اهل‌بیت علیه‌السلام باشد؛ تفاوت تنها در سبک و فرهنگ برگزاری مراسمات جشن و عزای آن‌ها است

برچسب ها
نسخه اصل مطلب